دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: مسابقات سوارکاری جام ثامن به صورت کشوری در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 21 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رامین چرمچی در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات اسب سواری خراسان رضوی در سال جاری فردا از ساعت 15 تا 19 در انجمن سوارکاری مشهد برگزار می‌شود که در این مسابقات بیش از 50 سوارکار حضور دارند.

دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی افزود: این دوره از مسابقات در پنج رده برگزار می‌شود که سن مجاز حضور سوارکاران در رده (دی1) 15 سال به بالا و در رده (سی 1) 18 سال به بالا است که به صورت همزمان سوارکاران آقا و خانم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در این مسابقات 8 باشگاه سوارکاری حضور دارند.

چرمچی بیان کرد: پنجمین دوره مسابقات اسب سواری خراسان رضوی با حضور سه شهرستان مشهد مقدس، طرقیه، شاندیز و چناران در انجمن سوارکاری مشهد واقع در جاده سنتو مقابل سه راه فردوسی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در‌‌ همان ابتدا سال تقویم اجرایی مسابقات از سوی فدراسیون به استان‌ها فرستاده شده که خراسان رضوی گام به گام همراه با فدراسیون مسابقات و برنامه‌ها خود را اجرایی می‌سازد که در همین راستا هم اکنون جهت برگزاری مسابقات به تمامی باشگاه‌ها سوارکاری استان اعلام شده که در صورت توان برگزاری به هیئت سوارکاری خراسان رضوی آمادگی خود را اعلام کنند.

دبیر هیئت سوارکاری خراسان رضوی گفت: پس از چندین سال خراسان رضوی در سال جاری میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده گرفته است که این مسابقات تحت عنوان جام ثامن در مرداد ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد و در رده آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار