پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان 2017 آسیا در حالی از ساعت 18:30 در مسقط عمان به مصاف الهلال عربستان جدی ترین حریف این تیم در گروه خواهد رفت که برانکو ایوانکوویچ ساعتی مانده به این دیدار حسین ماهینی را به دلیل مسمومیت در ترکیب اصلی از دست داد.
کد خبر: ۳۸۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 21 February 2017
برانکو ایوانکوویچ بعد از موفقیت در لیگ برتر اکنون در آسیا به دنبال نمایش قدرت تیمش است و در این راه باید الهلال عربستان را از پیش رو بردارد. جدی ترین حریف این تیم در گروه چهارم لیگ قهرمانان که در صورت کسب می‌تواند شانس آنها برای صعود به مرحله بعدی را افزایش دهد. 


به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه فنی تیمش در ساعت 16:30 دقیقه ترکیب 11 نفره سرخپوشان برابر الهلال را اعلام کرد. پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 18:30 به مصاف الهلال عربستان رفت که برانکو ایوانکوویچ در ساعاتی مانده به این دیدار حسین ماهینی را به دلیل مسمومیت از دست داد.

با مسمومیت حسین ماهینی، برانکو بار دیگر از فرشاد احمدزاده در سمت چپ دفاعی تیمش سود برده و رامین رضاییان نیز یک خط جلوتر در پست وینگر راست به میدان رفته تا فرصت اولین بازی آسیایی برای صادق محرمی مهیا شود. 


دقیقه6/ پرسپولیس تهران 0 - الهلال عربستان 0 / الکلاسیکوی آسیا در زمین بی طرف

پرسپولیس الهلال عربستان: 
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی 

الهلال عربستان:
المعیوف، الشهرانی، الحافظ، هوساوی، البریک، میلسی، عطیف، ادواردو، العابد، الفرج و لئو بوناتینی
سرمربی: رامون دیاز

دقیقه 8: توپ ربایی مهدی طارمی در میانه میدان در حالی که دروازه بان الهلال هم برای قطع توپ جلو آمده بود با پاس این بازیکن برای رفیعی همراه شد که ضربه کم اثر سروش رفیعی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.


دقیقه 38: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس پشت محوطه جریمه با کار تیمی سرخپوشان همراه شد که در ادامه ضربه نهایی به خوبی نواخته نشد تا توپ در اختیار الهلالی ها قرار گیرد.


دقیقه 44: ارسال از روی ضربه ایستگاهی برای الهلالی ها با ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه نیافت و با فاصله کم از دروازه بیرانوند به بیرون رفت.


دقیقه 48: موقعیت تک به تک بازیکن الهلال با بیرانوند تبدیل به گل برای الهلال شد اما کمک داور اول بازی آفساید را به درستی اعلام کرد.


دقیقه 49: پرتاب بلند اوت از سوی وحید امیری توسط بازیکنان الهلال دور شد. در ادامه موقعیت دیگری برای طارمی به وجود آمد اما او قدر این توپ را ندانست.

 

دقیقه 54: حرکت انفرادی و بی هدف طارمی و پاس ندادن او باعث شد تا موقعیت خوب پرسپولیس از دست برود.


دقیقه 55: بازیکنان الهلال در موقعیت خوبی صاحب توپ شدند اما این توپ بعد از برخورد به بازیکنان پرسپولیس به کرنر رفت.


دقیقه 61: برگشت توپ پرتابی اوت پشت محوطه جریمه به محسن مسلمان رسید که ضربه سرضرب این بازیکن راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 64: شوت راه دور رامین رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.


شرح گل-دقیقه 68/ پرسپولیس 1 الهلال 0: (محسن مسلمان): سرخپوشان به خوبی توانستند از توپ برگشتی سود ببرند و این محسن مسلمان بود که با شوت زمینی خود دروازه بان الهلال را تسلیم کرد.


دقیقه 73: ارسال پشت محوطه جریمه برای الهلالی ها شانس مناسبی نصیب آبی پوشان کرد که البته با ضربه ای از سوی مهاجم حریف همراه نشد تا همچنان نتیجه به سود پرسپولیس در جریان باشد.

 شرح گل-دقیقه 82/ پرسپولیس 1 الهلال 1: (کارلوس اردواردو): ارسال کرنر برای الهلالی ها با ضربه سر مهاجم خطرناک این تیم در تیر اول گل تساوی را برای آبی پوشان ثبت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :