استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم گفت: باید بحث ساماندهی پوشاک در مدارس استان در دستور کار مدیران قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۸۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 01 March 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت ساماندهی پوشاک مدارس اظهار کرد: باید این مساله در دستور کار مدیران قرار بگیرد و باید تمهیداتی برای طراحی، دوخت و توزیع پوشاک مدارس اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باید کنسرسیومی برای ساماندهی لباس دانش آموزان در مدارس تشکیل شود، این اقدام در راستای بحث اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، باید بحث ساماندهی لباس دانش آموزان در مدارس به صورت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: اینکه اداره آموزش پرورش استان فرزندان زندانیان را زیر پوشش قرار داده، یک کار صحیح بوده است، والدین چالش‌های زیادی در زمینه لباس فرم دانش آموزان دارند و باید در نهایت این چالش‌ها به یک جمع بندی درست منتهی شود.

صادقی با اشاره به ضرورت ساماندهی لباس دانش آموزان اظهار کرد: باید در زمینه پوشاک یکسان و هماهنگ دانش آموزان در استان انضباط را شاهد باشیم، باید هر کاری یک ضمانت اجرایی داشته و عمل صادقانه پشت آن باشد.  

وی در پایان آن خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم یک عمل صادقانه را انجام بدهیم که چارچوب آن عمل رعایت شود، ضمانت اجرایی می‌تواند تضمینی برای انجام تعهدات باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار