دومین مرکز رشد خلاقیت و توسعه نوآوری بسیج استان بوشهر روز دوشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی ومحلی درشهرستان دشتستان افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 25 May 2015
تابناک بوشهر: مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر درحاشیه این آیین درگفت وگو با ایرنا گفت: حرکت در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی و تحقق اقتصاد دانش بنیان از الزامات اجرای این سیاست درسازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری سپاه اما صادق (ع) است.

حمزه شیخیانی افزود: دراین ارتباط یکی از ماموریت های علمی و آموزشی سپاه امام صادق ایجاد مراکز رشد و خلاقیت و نوآوری در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: سازمان بسیح امام صادق(ع) در کنار مرکز رشد و پارک علم و فناوری که در استان بوشهر وجود دارد اقدام به راه اندازی مرکز رشد در مرکز استان و امروز نیز در شهرستان دشتستان کرده است.

شیخیانی اظهارکرد: درحوزه خلاقیت و نوآوری بسیجیان ازحمایت های ویژه این مراکز بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج علمی استان بوشهر آمادگی دارد درقالب مرکز رشد از مخترعان و مبترکان بسیجی درعرصه تبدیل ایده به نمونه های اولیه و سپس تجاری سازی آنها حمایت کامل به عمل آورد.

شیخیانی یادآورشد: درسالهای گذشته برخی از اختراعات و ابتکارات بسیجیان این استان به مرحله تجاری سازی و تولید رسید که افتخار برای استان بوشهر است.

مسوول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: این مرکز در دو بخش آموزش رباتیک و علوم و فنون و هوایی آغاز بکار کرده و در آینده نیز مراکز مکانیک و الکترونیکی را دراین مرکز فعال خواهیم کرد.

شیخیانی یادآور شد: آموزش علوم و فنون هوایی به طور رسمی درناحیه دشتستان آغاز بکار و فعالیت خواهد کرد و درسالهای بعد شاهد درخشش بسیجیان درحوزه توسعه و فناوری خواهیم بود.

وی گفت: از ابتکارات بسیجیان در بخش علوم و فنون هوایی در استان بوشهر در این مدت ساخت اولین هواپیمای سرنشین دار توسط بسیجیان دشتستانی، ساخت انواع هواپیماهای پارامدل، آموزش پاراگلایدر است.

دراین آیین محمد جعفر آبادی بسیجی خلبان مرکز رشد استان بوشهر به عنوان مسوول مرکز رشد خلاقیت و توسعه نوآوری بسیج در دشتستان معرفی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار