کد خبر: ۴۰۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 30 March 2017

قائم مقام ستاد خدمات سفر منطقه آزاد چابهار بااشاره به رشد 26درصدی گردشگران تنها بندر اقیانوسی ایران و افزایش خدمات به آن ها از اشتغال بیش از 200جوان بومی تنها در بخش خدمات تفریحی منطقه آزاد در نوروز96خبرداد.

نصیر بارکزهی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان بااشاره به افزایش سفر هابه چابهار گفت:از آغاز تعطیلات نوروزی تا هشتم فروردین ،بالغ بر257 هزارنفردرمنطقه آزاد اقامت داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد26درصدی رانشان می دهد.

وی افزود: میزان خدمات ارائه شده به مسافران مانند تاسیسات اقامتی - پذیرایی، فعالیت راهنمایان تور و برنامه های فرهنگی- تفریحی در نوروز ۹۶ دوبرابر نوروز ۹۵ است.

به گفته بارکزهی امسال تمام خدمات تفریحی درمنطقه آزاد به بخش خصوصی واگذارشده که برای بیش از200جوان بومی اشتغال زایی کرده است.

معاون گردشگری منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش خدمات تفریحی تاکید کرد: خدمات تفریحات دریایی،هوایی وزمینی برای مسافران نوروزی برنامه ریزی شده است.

وی بااشاره به فعال بودن 11شرکت دربخش تفریحات دریایی اظهار داشت: جت اسکی،راسل،بنانا، ماهی گیری خانوادگی و غواصی ازجمله خدماتی است که این شرکت ها ارائه می دهند.

بارکزهی افزود:علاوه بر خدمات تفریحات دریایی، تعداد30قایق بومیان برای خدمت رسانی به مسافران در نوروز ساماندهی شده است.

وی با اشاره به فعالیت تورهای دریایی اظهارداشت:اداره کل بنادر یک کشتی تفریحی باظرفیت70نفر برای تورهای 2ساعته دریایی از کنارک درغرب تاخلیج گواتر درشرق سواحل زیبای مکران تدارک دیده واین درحالی است تعداد 100فروندشناور دیگر نیز برای جابجایی مسافران درمسیرچابهار-کنارک فعالیت می کنند.

قائم مقام ستادخدمات سفر منطقه آزاد چابهار از فعالیت5آژانس گردشگری برای ارائه تورهای چابهارگردی به گردشگران خبردادوگفت:هرهفته 8تور درقالب تورهای یک روزه ودو روزه از 200جاذبه چابهار واطراف آن بازدید می کنند.

بارکزهی درپایان خاطرنشان کرد:مسابقات رالی خانوادگی،شتردوانی درکوه های مریخی،اسب سواری و تفریحات هوایی پاراگلایدر،پاراموتور وکایت موتوردار نیز درایام نوروز برای مسافران تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار