مدیرکل روابط عمومی و بین المللی گروه شرکت های پدیده:
مدیرکل روابط عمومی و بین المللی گروه شرکت های پدیده گفت: سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در پروژه از جو ملتهبی که توسط برخی سهامداران در فضای مجازی ایجاد شده فراری است.
کد خبر: ۴۰۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 10 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،علی حامدمقدم افزود: شناسایی دقیق سرمایه گذار، جذب سرمایه گذار به مفهوم توضیح و ارائه بسته منطقی اقتصادی و در نهایت بستن قرارداد درست و محکم با سرمایه گذار، سه وظیفه اصلی و ذاتی هیئت مدیره برای حضور سرمایه گذار است.
وی ادامه داد: شناسایی و توضیح و ارائه بسته منطقی اقتصادی برای حضور سرمایه گذار توسط هیئت مدیره انجام شده است، اما متاسفانه سرمایه گذار بعد از اطلاع از فضای منفی که توسط برخی از سهامداران برای هیئت مدیره ایجاد شده پا پس می کشد.
حامدمقدم اظهار داشت: متاسفانه این فضا را برخی از سهامداران به وجود آورده اند که قصد تخریب و کارشکنی دارند و ادامه این فضا به هیچ وجه به نفع سهامداران نخواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی و بین المللی گروه شرکت های پدیده تصریح کرد: برخی از سهامداران از هیئت مدیره توقع معجزه دارند و این توقع بی جایی است؛ چرا که هیئت مدیره کار خود را برای شناسایی و جذب سرمایه گذار انجام داده و اکنون باید سهامداران فهیم و محترم فضا را برای آمدن سرمایه گذار آماده کنند.
وی در جواب این سوال که آیا شرایط حضور سرمایه گذار برای خرید سهام نیز وجود ندارد، گفت: حضور سرمایه گذار برای خرید سهام به شرایط بورس و همچنین ثبات بازار بستگی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار