مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه سی و یک نفر از پرسنل سازمان در گمرکات برای نظارت بر قرنطینه دام و محصولات کشاورزی با توسط نیروهای سازمان جهاد کشاورزی صورت می گیرد، گفت: برای نظارت بر قرنطینه دام هزینه ای از صادرکنندگان دریافت نمی شود.
کد خبر: ۴۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 17 April 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه، خسرو شهبازی امروز در اولین جلسه ی کارگروه صادرات غیر نفتی با حضور اعضای این کارگروه اظهارداشت: نظارت بر قرنطینه دام مربوط به بخش صادراتی بوده که مجوز بهداشتی برای صادرات دام و محصولات کشاورزی به کشور عراق داده می شود.

وی گفت: مسئولان گمرک باید فضای کافی را برای استقرار تیم های سازمان جهاد کشاورزی در نظارت بر قرنطینه دام در نظر بگیرند، که ما در مرز پرویز خان یازده نفر از نیروهای خود را مستقر کرده ایم که اگر تعداد نیرو کم باشد با ازدحام جمعیت برای صدور مجوز بهداشتی صادرات کالا مواجه می شویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  برای نظارت بر قرنطینه باید نیروی انسانی را افزایش داده که در نتیجه به فضای کافی برای استقرار آنان نیاز داریم، افزود: یک هزارو هفتاد ودو راس دام در سال ۹۴به خارج از کشور صادر شده، که این صادرات در سال ۹۵ به دویست و سی هزار راس دام افزایش یافته است.

وی ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت گوشت گرم مجوز برای صادرات دام ممنوع شده وبه دلیل واردات گوشت گرم از خارج از کشور، اجازه ی صادرات آنرا نداریم که اگر مجوز داده شود، ما صادرات دام را به خارج ازکشور را از سر می گیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار