فرمانده نیروی انتظامی فارس بر این باور است كه اعتماد مردم به این نیرو افزایش یافته است كه درصد قابل توجهی از این موضوع نیز به عملكرد پلیس راهور باز می‌گردد.
کد خبر: ۴۱۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 01 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در مراسم تجلیل از كاركنان پلیس راهور استان و خانواده‌های آنان، ضمن تبریك فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر ناجا در مرز میر جاوه، بیان كرد: كاركنان پلیس راهور نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت دارند.

وی اظهار كرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است و درصد قابل توجهی از این موضوع، مربوط به عملكرد مناسب مأموران پلیس راهور است.

گودرزی با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگ اسلام كه می‌فرمایند بهترین مردم كسانی هستند كه خیراخلاقی آن‌ها به مردم برسد، افزود: كاركنان پلیس راهور با انجام اقدامات خود در راستای نظم‌بخشی به موضوع ترافیك در سطح شهر، مصداق بارز امنیت هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس، اقدامات پلیس راهور را باعث افزایش اقتدار و اعتماد مردم دانست و گفت: زمانی كه مردم در استراحت هستند، مأموران نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور با اقدامات جهادی خود در راستای انجام وظایف محوله اقدام می‌كنند.

گودرزی همچنین به نقش مؤثر خانواده‌های كاركنان پلیس راهور در خدمت‌رسانی بهتر به مردم اشاره كرد و افزود: خانواده كاركنان با صبر و بردباری و ایجاد روحیه لازم، مأموران را در انجام خدمت‌رسانی به مردم آماده می‌كنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری كاركنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل‌الله دانستند كه این مدالی پر افتخار برای كاركنان ناجا است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه جانباختگان حوادث ترافیكی در جاده‌ها و درون شهر طی یك ماه گذشته ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش داشته است، از كلیه كاركنان پلیس راهور و خانواده‌های آنان كه باعث ایجاد نظم و امنیت و كاهش حوادث ترافیكی شده‌اند، قدردانی كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار