با نزدیک شدن به انتخابات شورای شهر در مشهد
با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر که کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، احزاب و گروههای مختلف به بررسی لیست های خود برای رقابت پر شور با حریف می پردازند. این در صورتی است که برخی معتقدند هر یک از احزاب و گروههای سیاسی با تعدد نامزدهای انتخاباتی همراه هستند که کار را برای اتحاد سخت کرده است.
کد خبر: ۴۱۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 01 May 2017
















به گزارش تابناک رضوی؛ با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر که کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، احزاب و گروههای مختلف به بررسی لیست های خود برای رقابت پر شور با حریف می پردازند. این در صورتی است که برخی معتقدند هر یک از احزاب و گروههای سیاسی با تعدد نامزدهای انتخاباتی همراه هستند که کار را برای اتحاد سخت کرده است. این همگرایی در مشهد کمی برای اصولگرایان سخت تر است زیرا کاندیداهای بسیاری از این طیف صلاحیتشان احراز شده است. در این راستا رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی واکنش نشان داده است.

جبهه پیروان خط امام و رهبری به یک لیست خواهد رسید
سید جلال فیاضی، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی در مصاحبه ای عنوان کرده که در انتخابات شورای شهر به دنبال یک همگرایی و وحدت حداکثری هستیم، ممکن است بعضی گروه‌ها در این همگرایی نباشند اما  در حال حاضر 16 تشکل دارای مجوز جبهه پیروان با همگرایی و انسجام کامل در حال بررسی لیست مربوطه هستند. همانطور که از قبل اطلاع رسانی شده، حدود 130 کاندیدای انتخابات شورای شهر در جبهه پیروان سوابق آنان بررسی و حالا به 43 نفر رسیده‌اند که هفته گذشته در بخش‌های مختلف با آنان گفتگو صورت گرفت و برنامه‌ها و سوابق خود را مطرح کردند. کمیته انتخابات اصولگرایان ظرف چند روز آینده کاندیداهای خود را 43 نفر را به 25 نفر کاهش خواهد داد و سپس این 25 نفر در مورد آنها بحث و بررسی صورت خواهد گرفت و ما به لیست خواهیم رسید.

وی در ادامه در گفتگو با ایسنا نیز بیان کرده که علاوه بر 16 تشکل رسمی جبهه پیروان ما با تشکل‌های دیگر اصولگرایی نیز صحبت کردیم و چندین تشکل دیگر اعلام همگرایی کرده‌اند که بعد از اینکه در مورد مصادیق با آنان به توافق برسیم اسامی این تشکل‌ها را اعلام خواهیم کرد. در شرایط کنونی تنها جبهه رسمی و قانونی جریان اصولگرای که قبلا هم مدیرکل سیاسی استانداری اعلام کرده جبهه پیروان خط امام و رهبری است که این جبهه متشکل از 16 تشکل است که قطعا در انتخابات شورای شهر به یک لیست مشخص با چهار شاخص تعهد، تخصص، کارآمدی و مقبولیت خواهیم رسید. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار