مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: طرح ربیع القرآن با بهره گیری از ظرفیت کانون ها با شکوه هر چه تمام تر در مساجد شهری و روستایی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی کانون مساجد، طیب صفری با اشاره به پیوند مستحکم بین قرآن و مسجد که کلام خدا و خانه خدا هستند، گفت: مقدمات لازم برای اجرای هر چه با شکوه تر طرح ربیع القرآن در مساجد استان فراهم شده است.

وی اجرای این طرح را در راستای گسترش فرهنگ و معارف غنی قرآن کریم برشمرد و افزود: متولیان مساجد باید فضای مساجد را به گونه ­ای مهیا کنند که روز به روز و بیش از پیش شاهد گسترش انس با قرآن و اجرای برنامه ­های قرآنی در مساجد باشیم.

صفری با بیان اینکه ماه رمضان نقطه شروع این حرکت ارزشمند و عظیم قرآنی خواهد بود، اظهار کرد: طرح ربیع القرآن 29 شعبان (شب اول ماه مبارک رمضان) برای استقبال از ماه بهار قرآن و ضیافت الهی در همه مساجد به ویژه کانون­ های فرهنگی هنری مساجد و مراکز خانه نور برگزار می شود.

وی با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده با مدیران کانون­ ها، ائمه جماعت و سایر دستگاه­ های فرهنگی، قرآنی و اجرایی استان، اظهار کرد: این مراسم مردمی و معنوی بعداز نماز مغرب و عشءا با دعوت از اهالی محله و چهره های قرآنی در مساجد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه بهره ­گیری مناسب و کافی از فضای قرآنی ماه مبارک رمضان در مساجد برای احیاء و تقویت برنامه­ های قرآنی، شناسایی و تکریم فعالان قرآنی جهت ترغیب برای حضور در برنامه های قرآنی مساجد و توجه بیش از پیش به برنامه ریزی و اجرای برنامه ­های قرآنی در کانون­های مساجد را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار