رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی سمنان:
رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان گفت: دنبال رفع محدودیت‌های ورزش‌های آبی در این استان هستیم و به‌زودی کمیته جهت‌یابی در سمنان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح فعالیت‌های انجمن‌های ورزشی سمنان اظهار کرد: هیأت انجمن‌های ورزشی سمنان در قیاس با سایر هیأت‌های ورزشی از ساختاری متفاوت برخوردار است.

وی ادامه داد: هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان از ۱۸ کمیته ورزشی تشکیل شده است که هر یک از این کمیته‌ها شاخه‌های مختلفی دارد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با تأکید بر اینکه این هیأت برخلاف سایر ورزش‌ها که جنبه همگانی دارد، از رویکردی حرفه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ورزش‌های هوایی از این‌ دست کمیته‌هاست که رشته‌هایی مانند پاراگلایدر (ورزش چترپری) از زیرشاخه‌های آن است.

بهرامی با اشاره به اینکه حوزه ورزش‌های هوایی در رده فعالیت‌های آموزشی هم فعال است، اضافه کرد: پرواز از بام سمنان ازجمله برنامه‌های ما در حوزه ورزش‌های هوایی است.

وی با بیان اینکه کمیته دارت در حوزه انجمن‌های ورزشی فعالیت خوبی دارد، تصریح کرد: حضور بانوی دارت‌انداز نوجوان سمنانی، مهشاد عوض‌زاده در مرحله نهایی اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن از افتخارات ورزش استان سمنان است.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقاتی با ساختار مناسب از دیگر برنامه‌های این هیأت است، اضافه کرد: چندی پیش در قالب برخی رشته‌های ورزشی مانند دارت، مسابقاتی را به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار کردیم.

بهرامی با اشاره به اینکه کمیته‌های دیگر ما مانند بیس‌بال و فوتبال دستی هم در سمنان فعال است، تصریح کرد: بستر فعالیت این رشته‌ها در تمام شهرستان‌های استان سمنان فراهم‌ شده و از ساختار عمومی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سه بازیکن بیس‌بال در اردوی تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا به میزبانی پاکستان از استان سمنان بودند، اضافه کرد: این مهم افتخاری بزرگ برای ورزش استان سمنان به‌حساب می‌آید.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان سمنان با تأکید بر اینکه به خاطر ساختار کویری استان سمنان با محدودیت‌هایی در حوزه ورزش‌های آبی برخورداریم، از وجود سد شهید شاهچراغی به‌عنوان زیرساخت مهم در استان سمنان خبر داد و افزود: با انجام تلاش‌های فراوان دنبال رفع محدودیت‌ها در حوزه ورزش‌های آبی استان هستیم.

بهرامی با اشاره به اینکه کمیته جهت‌یابی در آستانه آغاز فعالیت در استان سمنان قرار دارد، اظهار کرد: این کمیته از ساختار حرفه‌ای برخوردار است و در آینده در بدنه انجمن‌های ورزشی استان شکل خواهد گرفت.

برچسب ها: ورزش ، ورزش آبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار