حجت‌الاسلام عباسیان گفت : گروه‌های انحرافی بزرگ‌ترین مصیبت برای جهان اسلام هستند و باید مسلمانان هوشیار و آگاه باشند که جریان وهابیت یک جریان افراطی و انحرافی است که حریم‌ها را نگاه نمی‌دارد.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه:حجت‌الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه تخریب بقیع سند مظلومیت شیعه است، گفت: مذهب برحق شیعه در طول دوران و معاصر گذشته خصوصاً در سال‌های اخیر مورد هجمه بدخواهان و کج اندیشانی قرار گرفته است که یا به خاطر جهل و نادانی با آن به ستیز برخواسته‌اند و یا دست دشمنی و ستیزه‌جویی آنان از آستین عناد بیرون آمده و بر مذهب اهل‌بیت(ع) چنگ زده است.
 
وی افزود: پاره‌‌ای از حملات و ترفندهایی که در چند قرن اخیر علیه شیعه راه‌اندازی شده و با لباس اسلام پیش آمده شبهاتی است که گروه منحرف وهابت و سردمداران آن با برداشتی غلط از دین و دیانت چهره‌ای خشن از اسلام به نظاره می‌گذارند.
 
حجت‌الاسلام عباسیان تصریح کرد: گروه‌های انحرافی بزرگ‌ترین مصیبت برای جهان اسلام هستند و باید مسلمانان هوشیار و آگاه باشند که جریان وهابیت یک جریان افراطی و انحرافی است که حریم‌ها را نگاه نمی‌دارد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: وهابیون حریم اهل‌بیت پیامبر(ص) و مسلمانان را زیر پا می‌گذارند و تخریب بقیع نمونه روشن این موضوع است.
 
وی گفت: قبرستان بقیع سالیان سال حرم اهل‌بیت(ع) بوده و مسلمانان در آنجا حضور پیدا می‌کردند اما این جریان افراطی با تمام مذاهب اسلامی دشمنی می‌کنند و تنها دشمنی آنان اختصاص به ائمه بقیع ندارد.
 
حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: القاعده، داعش و سلفی‌گری محصول تفکر انحرافی وهابیت است و امروز این تفکر است که اسلام را دین ترور و خشونت معرفی می‌کند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: امت اسلامی باید با انسجام و وحدت در برابر نقشه شوم استکبار ایستادگی کند و به عرت و آرمان‌های واقعی خود دست یابد و کیان اسلام را از آسیب‌های مختلف به‌ویژه از شکاف‌ها حفظ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار