مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تعهدات کنونی خیران بومی استان در مقایسه با سال 92 حاکی از رشد 7.6 برابری در مشارکت ساخت و ساز فضاهای آموزشی استان است.
کد خبر: ۴۵۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 10 July 2017
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی روز یکشنبه اظهار داشت: در سال 92 تعداد 5 مدرسه با 24 کلاس درس توسط خیرین بومی استان تعهد شده بود که رقم قابل توجهی برای این استان نبود.
وی افزود: این امر ما را برآن داشت تا برای جذب مشارکت خیرین بومی تلاش مضاعفی انجام دهیم و با برگزاری همایش های مختلف در داخل و خارج از استان، شرکت در برنامه های زنده مختلف رادیویی و تلویزیونی و بهره گیری از رسانه ها این فرهنگ خداپسندانه را گسترش دهیم، بطوری که هم اکنون تعهدات خیرین بومی در استان 38 پروژه با 135 کلاس درس است که این رقم نشان دهنده رشد 760 درصدی میزان مشارکت خیرین بومی در استان است.
راشکی گفت: سیستان و بلوچستان در حال حاضر از استان های پیشرو در جذب مشارکت های خیّرین مدرسه ساز است به گونه ای که هم اکنون هزار و 181 کلاس درس در قالب 273 مدرسه با مشارکت خیّرین در نقاط مختلف استان در دست اجراست که از برکات برگزاری همایش های خیّرین مدرسه ساز در شهرستان های مشهد، تهران و چابهار و جشنواره های شهرستانی است.
وی افزود: در این میان از نقش مجامع شهرستانی در سطح استان نیز نباید غافل شد با فعال سازی مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستانی نگاه ها به مدرسه سازی و مشارکت مردم متغیر شد، زیرا خود مردم به صحنه وارد شده اند تا با سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی و تربیت افراد در عدالت آموزشی نقش خودشان را بخوبی ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار