قهرمان اسکیت کشور معتقد است: هم اکنون فعالیت اسکیت سواران همدانی زیر نقاب ادامه دارد ،این در حالی است که لزوم کشف استعدادهای اسکیت در همدان احساس می شود.
کد خبر: ۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷ 12 June 2015

قهرمان اسکیت کشور گفت: رشته اسکیت در همدان طی سال‌های اخیر رشد خوبی کرده اما در بسیاری از زیرشاخه‌ای این ورزش در بحث استعدادیابی اتفاق خاصی صورت نگرفته است.

به گزارش فارس ، سجاد محمدی‌ساسان اظهار کرد: اسکیت به یکی از جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی در بین نوجوانان و جوانان تبدیل شده و این موضوع در استان همدان قابل لمس است.

وی افزود: هیئت اسکیت همدان هم در چند سال اخیر نسبت به سال‌های پیشین فعالیت بهتری داشته اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری از سوی مسئولان هیئت صورت گیرد.

قهرمان اسکیت کشور ادامه داد: این رشد و موفقیت به گونه‌ای است که همدان در شاخه اسکیت هاکی توانسته طی سال‌های اخیر به عناوین مختلفی دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: البته تنوعی که در شاخه‌های اسکیت وجود دارد در همدان فعالیت آنچنانی نداشته است و از این بابت به عملکرد آن می‌توان انتقاد کرد.

محمدی‌ساسان یادآور شد: اسکیت سرعت، اسکیت هاکی، اسکیت هنری، اسکیت بورد و اگرسیو، اسکیت فری استایل و رول‌بال جزء شاخه‌های رشته اسکیت محسوب می‌شوند که در استان همدان به تعداد کمی از آنها توجه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اسکیت همدان به دلیل داشتن سالن اختصاصی شرایط بهتری را به خود گرفته است، تصریح کرد: اینکه اسکیت‌بازان همدان در جای ثابت و بدون دغدغه به تمرین بپردازند اتفاق خوبی است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

قهرمان اسکیت کشور گفت: به طور حتم تمرین در سالن از فعالیت در فضای باز و روی آسفالت برای اسکیت‌بازان بهتر خواهد بود اما از بعد حرفه‌ای با شرایط ایده‌آل فاصله داریم.

وی در مورد موفقیت اخیر خود در مسابقات کشور و کسب عنوان قهرمانی در رشته «اسپید اسلالوم» ادامه داد: هشت سال است که در رشته اسکیت فعالیت می‌کنم اما در کمتر از 9 ماه با تمریناتی که در این شاخه انجام دادم توانستم به این موفقیت برسم.

محمدی‌ساسان افزود: برای خودم افتخار بزرگی است در این مدت کوتاه موفق شدم در کنار قهرمانان آسیایی و جهانی کسب عنوان کنم و با افتخار به اردوی تیم ملی کشورمان هم راه پیدا یابم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور مهدی مجیدی در هیئت اسکیت به عنوان سرپرست یادآور شد: هر چند که نباید از زحمات عبدالله‌زاده رئیس قبلی هیئت به راحتی گذشت اما حضور مجیدی می‌تواند شروع‌کننده یک اتفاق خوب در رشته اسکیت باشد.

قهرمان اسکیت کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار جذب بیشتر علاقه‌مندان به اسکیت، هیئت در زمینه بالا بردن سطح علمی مربیان و داوران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: میزبانی از مسابقات مختلف، همایش‌ها و رقابت‌های منطقه‌ای در زیرشاخه‌های اسکیت کمک بزرگی به رشد و گسترش این رشته خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار