لغو چندباره جلسه اصلاح طلبان نظرآباد با استاندار
انتصاب یک مدیر مدرسه به عنوان معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد، اعتراض اصلاح طلبان استان البرز را به دنبال داشته است، اما مشاوران استاندار تاکنون چند بار جلسه آنها با سید حمید طهایی را لغو کرده اند.
کد خبر: ۴۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 14 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: پس از حضور حجت‌الله صادقی به عنوان فرماندار نظرآباد سرنوشت معاونت سیاسی این نهاد حاکمیتی نیز در پیچ و خم‌های فراوانی گرفتار شده است.
به طور قطع در میان معاونان فرمانداران، معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی از جایگاه حساس‌تری برخوردار بوده، اما فرمانداری نظرآباد حدود یک سال معاون سیاسی نداشت.
ماجرا از زمانی آغاز شد که بهرام کیایی به دلایلی از جمله عدم همراهی با دولت تدبیر و امید، از معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد به استانداری البرز منتقل شد.
در همان زمان فرماندار وقت نظرآباد افرادی را برای تصدی این مسئولیت به نهادهای صلاحیت‌دار از جمله استانداری البرز معرفی کرد و حتی شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که صلاحیت یکی از گزینه‌های پیشنهادی تایید شده بود، اما با تغییر ناگهانی شهریار آقایی، انتصاب معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد نیز به تاخیر افتاد.
در اواخر مهر ماه سال گذشته حجت‌الله صادقی به سمت فرمانداری نظرآباد منصوب شد و وی گزینه های فرماندار سابق را بر اساس اختیارات قانونی خود نپذیرفت.
به همین دلیل گزینه های جدیدی را معرفی کرد تا اینکه حدود 10 روز قبل رضا زینی وند مقدم که از دوستان نزدیک فرماندار نظرآباد بوده و تاکنون حتی یک لحظه هم سابقه حضور و مدیریت در البرز را ندارد، به سمت معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان منصوب شده است.
برای برگزاری مراسم معارفه این معاون، همچون جلسه معارفه سرپرست معاونت عمرانی از هیچ خبرنگاری دعوت نشده بود.
بر اساس شنیده های تابناک رضا زینی وند مقدم پیش از این مدیر یک مدرسه در تهران بوده است.
به دنبال انتشار انتصاب مدیران غیر بومی و غیر مرتبط با مسئولیتی که پذیرفته اند، تعدادی از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت حسن روحانی تلاش کردند تا در جلسه ای با استاندار البرز، اعتراض خود را به اطلاع عالی ترین نماینده دولت برسانند.
این جلسه از ابتدای سال جاری تاکنون بارها لغو و به تاخیر افتاده است و شنیده می شود که مشاور عالی استاندار با این جلسه مخالفت کرده است.
به همین دلیل خبرنگار تابناک شنید که قرار است معترضان به وزارت کشور رفته و اعتراض خود را به اطلاع وزیر و معاون سیاسی وزیر کشور برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نوزعیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
از تابناک بخاطر انعکاس مشکلات نظراباد تشکر میکنیم.
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
آقای روحانی رای ما را پس بده.این بود وعده هایی که دادی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
آقای کیایی نژاد کجایی ؟؟مگر شما نماینده ما نیستی ؟ پس چرا ساکتی ؟یعنی بچه های نظرآباد اینقدر بی کفایتند که از استانهای دیگه فرماندار و معاون بیارن ؟
کلانتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
متاسفانه مسئولان فرمانداری به صدای اعتراض مردم گوش نکرده و جواب مردم را نمی دهند
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
متاسفانه پایگاه خبری در شهرستان فعال است این اعتراض را از سمت افراطیون اصلاح طلب برای دریافت مسئولیت باتیتر بدمنشترکرده واقعا هم از این وضعیت باید گریه کرد
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
بسی مایه تاسف ونگرانی است که عمومامسؤلین عالی شهرستان ازافرادغیربومی وناآشنابه به مشکلات شهرستان ومردم آن انتخاب می شوندکه این امردهن کجی به نیروهای ارزشی وخدوم منطقه بوده وانگیزه ی آنان راتضعیف می نمایدبنده متعجبم که نقش نماینده دراین قضایاچه می باشدکه بایدازآراءمردم پاسداری کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار