فرماندار هرسین گفت:در هفته دولت بيش از 50 طرح عمراني و خدماتي با اعتبار 280 ميليارد ريال در شهرستان هرسين افتتاح يا كلنگ زني خواهند شد و در جلسه كميته برنامه ريزي اول مبلغ 170 ميليارد ريال به حوزه عمران شهري هرسين و بيستون اختصاص داده ايم.
کد خبر: ۴۸۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 26 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین شاه آبادي افزود: از مهمترين ويژه گي هاي شخصيتي شهيدان رجايي و باهنر تبعيت محض از سيره امام علي (ع) و ولايت فقيه بود كه با دوري از هرگونه تجمل گرايي و تشريفات در حين خدمت بي منت به مردم به شهادت رسيدند و شهادت آنان جريان تازه اي در رگ هاي انقلاب جاري كرد و مسئولين را مصمم تر ساخت.

وی خاطر نشان کرد: شهيد رجايي با سخنراني و خطابه به ياد ماندني و تاريخ ساز خود در 26 ام مهرماه سال 1359 در جمع كشورهاي عضو شوراي امنيت سازمان ملل و نشان دادن آثار شكنجه هاي دوران رژيم منحوس پهلوي بر روي بدنش حقانيت و مظلوميت جمهوري اسلامي را به تمام دنيا اعلام كرد و اين كار را  فقط كساني مي توانند انجام دهند كه روحيه انقلابي داشته باشند .

شاه آبادي با اشاره به اينكه مسئولين مي بايست سيره عملي و رفتار شهيدان رجايي و باهنر را  الگوي خود قرار دهند ادامه داد : رفتار مسئولين بايد به گونه اي باشد كه مردم را به نظام مقدس جمهوري اسلامي اميدوار كنند و مردم نيز نبايد بداخلاقي و ضعف مسئولين را به پاي نظام ، اسلام و مكتب بگذارند.

فرماندار هرسين در بخش ديگري از سخنانش با انتقادي تند از آبستراكسيون تعدادي از اعضاي دوره پنجم شوراي اسلامي شهر بيستون در راستاي انتخاب اعضاي هيأت رئيسه بيان داشت : اين حربه بر خلاف دموكراسي و خيانت به آراء ، اطمينان و اعتماد مردم است چون به بركت انقلاب اسلامي و مطابق اصل 100 قانون اساسي اداره امور شهرها از طريق انتخاب اعضاي شوراهاي اسلامي شهر ها به مردم سپرده شده است.

امير شاه آبادي اظهار داشت : از تمام ظرفيت و وظائف قانوني خود در انتخاب شهرداران استفاده ميكنم و در اين راه با هيچكس مماشات نخواهم كرد چون شهرستان هرسين تحمل خسارات ديگري ندارد.

فرماندار هرسين بيان كرد : بزرگراه هرسين به پليس راه در طول 5 ماه گذشته رشد 60 درصدي داشته است و در حوزه هاي روستايي نيز با گازرساني به 47 روستا و بهسازي و مرمت همه راههاي روستايي ،گردنه ها و مسيرهاي صعب العبور بخش هاي مركزي و بيستون زمينه تحول و توسعه در روستاها فراهم ساخته ايم.

شاه آبادي در پايان سخنانش از دكتر رازاني استاندار و سليماني نماينده مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي بخاطر حمايت و نگاه ويژه آنان به شهرستان هرسين قدر داني كرد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار