رئیس اتحادیه کتاب‌فروشی‌های کرمانشاه گفت: امسال 120 کتابفروشی سطح شهر کرمانشاه کتاب‌های درسی مدارس را توزیع می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 05 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جواد معینی، اظهار کرد: توزیع کتاب‌های درسی در کتابفروشی‌ها آغاز شده و 120 واحد در این خصوص فعالیت دارندو در این ایام بر شیوه توزیع کتاب توسط آنها نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان بر اساس ثبت نامی که  انجام داده اند کتاب‌های درسی خود را از کتابفروشی‌ها تحویل می‌گیرند.

معینی با اشاره به اینکه برخی واحدها خدمات جانبی مانند سیمی کردن، جلد گرفتن و منگنه کردن کتاب‌های درسی ارائه می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای انجام کارهای جانبی تعرفه مشخصی وجود ندارد و قیمت‌ها به صورت توافقی است.

وی سپس به بازار فروش لوازم تحریر در آستانه بازگشایی مدارس هم اشاره کرد و افزود: امسال قیمت لوازم التحریر افزایش نداشته و حتی در برخی موارد برای ایجاد رقابت تعدادی از واحدهای صنفی سود قانونی خود را کاهش می‌دهند.

رئیس اتحادیه کتاب فروشی های کرمانشاه معتقد است، بازار فروش لوازم التحریر هنوز رونق نگرفته و پیش بینی می‌شود رونق بازار از هفته‌های آینده آغاز شود.

معینی با بیان اینکه برخی از واحدها در اصناف دیگر  در ایام نزدیک به بازگشایی مدارس شروع به فروش لوازم التحریر در کنار دیگر اجناس خود می‌کنند، این کار را غیرقانونی دانست.

وی اظهار کرد: واحدهای فروش لوازم التحریر در دیگر ایام سال بازار پر رونقی ندارند و فروش لوازم التحریر در واحد‌های صنفی غیرمرتبط موجب می‌شود در این ایام نیز بازار واحدهای فروش لوازم التحریر کساد شود.

رئیس اتحادیه کتاب فروشی‌های کرمانشاه افزود: در این ایام با فعالیت دستفروشانی که اقدام به عرضه لوازم تحریر می‌کنند هم مواجه هستیم که این کار هم تخلف است و قرار است با 
همکاری شهرداری با این افراد برخورد شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار