کد خبر: ۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 21 January 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از حضور وزیر کشور در راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان خبر داد.

به گزارش تابناک - مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم نمادین لحظه ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن در محل فرودگاه دشت‌ناز مازندران بر ضرورت برپایی باشکوه این مراسم تاکید کرد.

وی اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در مراسم دهه فجر موجب تقویت انقلاب و تضمین تداوم نظام اسلامی می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران انقلاب اسلامی را نقطه امید مسلمانان جهان دانست و افزود: بازسازی لحظه ورود تاریخی امام راحل به کشور در 12 بهمن سال 57 در فرودگاه دشت‌ناز مازندران برگزار می‎شود.

این مسئول از انجام رژه موتوری نیروهای مسلح، رژه تراکتورهای کشاورزی مازندران و تاکسی‎های مرکز استان، حضور اقشار مختلف مردم و حضور روستاییان برای تجدید پیمان با آرمان‎های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در  مسیر فرودگاه تا شهرستان‎های ساری و میاندورود خبر داد.

به گزارش فارس، یوسف‌پور از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ساری خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی لازم در این مورد انجام شده است.

وی از تدارک اتوبوس برای انتقال مردم از ساری به فرودگاه دشت ناز در 12 بهمن خبر داد و متذکر شد: علاوه بر ادارات و نهادهای دولتی سازمان های مردمی و اصناف نیز در برپایی این مراسم انقلابی مشارکت دارند.
برچسب ها: 22بهمن ، وزیر کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار