مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه صندوق بیمه روستاییان و عشایر در زمینه جذب عشایر رتبه نخست کشور را دارد، بیان کرد: یک‌هزار و 700 خانوار عشایر زیر پوشش بیمه صندوق روستاییان و عشایر قرار دارند.
کد خبر: ۵۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 01 November 2017
مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با بيان اینکه صندوق بیمه روستاییان و عشایر در زمینه جذب عشایر رتبه نخست کشور را دارد، گفت: یک‌هزار و 700 خانوار عشایر زیر پوشش بیمه صندوق روستاییان و عشایر قرار دارند.

به گزارش فارس؛ مهدی سماواتی با اشاره به اینکه سال 92 جمعیت زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر در استان همدان 40 هزار نفر بود، اظهار کرد: استان همدان رتبه چهاردهم کشور را در این زمینه داشت.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری تعداد افراد زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر در استان همدان به 80 هزار نفر رسیده و همدان رتبه چهارم کشور را دارد، افزود: صندوق بیمه روستاییان و عشایر همدان سه سال متوالی جزو استان‌های برتر در جذب و تمدید بیمه بوده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان با اشاره به اینکه صندوق بیمه روستاییان و عشایر در زمینه جذب عشایر رتبه نخست کشور را دارد، بیان کرد: یک‌هزار و 700 خانوار عشایر زیر پوشش بیمه صندوق روستاییان و عشایر قرار دارند.

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه روستاییان به دنبال سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی بودند، افزود: اکنون نگرش تغییر کرده است.

سماواتی یادآور شد: از دستگاه‌های حمایتی خواسته شده افراد زیر پوشش خود را معرفی و حق بیمه آنها را پرداخت کنند تا در آینده این افراد از حمایت این دستگاه‌ها خارج شوند.

وی با بیان اینکه روستاییان بر این باورند زیر پوشش بیمه شدن سرپرست خانوار کافی است در حالی که همه افراد بالای 18 سال می‌توانند زیر پوشش بیمه قرار گیرند، ادامه داد: تفاهمنامه‌ای با امور بانوان استانداری برای زیر پوشش بیمه بردن زنان قالیباف روستایی امضا شده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان اظهار کرد: افراد زیادی در روستا‌ها قالیباف هستند اما بیمه نیستند که با این تفاهمنامه قالیبافان روستایی شناسایی شده و زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی در ادامه به شرایط عضویت در صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر اشاره کرد و افزود: هر فرد 18 ساله تا 50 ساله می‌تواند زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار گیرد.

سماواتی با اشاره به اینکه شرایط بازنشستگی از صندوق حداقل 15 سال سابقه بیمه و سن 65 سال است، تصریح کرد: فردی که در 18 سالگی زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایر قرار گیرد با 35 سال سابقه می‌تواند بازنشسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار