رئیس هیئت جودو خراسان‌رضوی گفت: دومین دوره کلاس دانش‌افزایی مربیان جودو خراسان‌ضوی را در مشهد برگزار که در این دوره از کلاس‌ها بیش از ۸۰ نفر از مربیان استان حضور داشتند.
کد خبر: ۵۳۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 03 December 2017
به گزارش تابناک : حسین محمودی اظهار داشت: دومین دوره کلاس دانش‌افزایی مربیان جودو خراسان‌ضوی را در مشهد برگزار که در این دوره از کلاس‌ها بیش از 80 نفر از مربیان استان حضور داشتند.

وی با این که این دوره از کلاس‌ها با حضور رئیس و دبیر فدراسیون جودو برگزار شد، تصریح کرد: آقایان و بانوان مربی جودو استان در دو نوبت صبح و عصر در مدرسه جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد آموزش دیدند.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان‌رضوی اظهار کرد: در پایان این دوره از کلاس‌ها در مراسمی احکام و کمربند دان 8، بالاترین درجه جودو در کشور به سید رضا مرتضوی و محمود روحانی از مربیان با تجربه و پیشکسوت استان اهدا شد.

محمودی اظهار داشت: همچنین نخستین جلسه  کمیته‌های جوجیتسو بانوان استان را در ماه جاری برگزار کردیم و با معرفی اعضای کمیته جوجیتسو بانوان تقویم ورزشی این رشته برنامه‌های لازم تدوین و اجرای برنامه‌های آن در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که با احیای رشته جوجیتسو در بخش بانوان شاهد رشد این رشته و کسب موفقیت توسط بانوان استان باشیم. در گذشته جوجیتسو بانوان در کشور از موقعیت خوبی برخوردار بود و که به این منظور باید با جدیت بیشتری برنامه‌ریزی و تلاش انجام شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار