مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: بیش از 11 درصد از مردم فارس به ‌بیماری دیابت مبتلا هستند و با تلاش‌های انجام‌شده این رقم به 9 درصد کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۵۳۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳ 17 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: اکبر امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری و تشخیص به‌موقع پزشک خانواده در کنترل قند خون، نارسایی‌های قلبی و کلیه ناشی از قند خون علاوه بر جلوگیری از بیماری، هزینه بیمه‌ای بیماران را کاهش می‌دهد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس گفت: بیش از 11 درصد از مردم فارس به ‌بیماری دیابت مبتلا هستند و با تلاش‌های انجام‌شده این رقم به 9 درصد کاهش می‌یابد.

وی از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 320 تختخوابی تأمین اجتماعی در بلوار حسینی الهاشمی شیراز در زمینی به ‌مساحت 25 هکتار خبر داد و افزود: با رایزنی و تفاهم‌نامه اولیه به مبلغ 180 میلیون یورو با شرکت «وامد» اتریش برای ساخت، تجهیزات، مصالح  و نظارت با همکاری پیمانکاران داخلی مقرر گردید عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز شود البته اگر توافق نهایی انجام نشود با شرکت داخلی قرارداد منعقد می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس خاطر‌نشان کرد: بازسازی بیمارستان شهید بهشتی شیراز با قدمت 50 ساله و با هزینه‌ای افزون بر 14 میلیارد تومان،گشایش ساختمان کمیسیون و شورای پزشکی، بیمارستان 300 تختخوابی شیراز، بیمارستان 64 تختخوابی لارستان و نیز بهره‌برداری از درمانگاه نورآباد ممسنی و لار در دهه فجر از دیگر فعالیت‌های تأمین اجتماعی فارس است.

وی بیان‌ داشت: در فارس 18 درمانگاه فعال وجود دارد که با بهره‌برداری از بیمارستان‌های فسا، جهرم، استهبان، لامرد و نیز 23 مرکز سرپایی، شاهد افزایش مراکز درمانی در این استان هستیم.

امیری اضافه‌ کرد: پرداخت بدهی سالانه 140 میلیارد تومان از سوی تأمین اجتماعی فارس به پزشک خانواده و داروخانه‌ها موجب شده تا این استان نسبت به‌ دیگر استان‌ها از جایگاه ‌ویژه‌ای برخوردار باشد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس ابراز داشت: حذف دفترچه، ارتقاء سیستم رادیولوژی به دیجیتالی و استفاده از آمبولانس‌های جدید و مجهز به ابزار‌ها و تکنولوژی روز دنیا از جمله فعالیت‌های چشمگیر سازمان تأمین اجتماعی در کشور به‌ویژه استان فارس است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار