سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: امروز برابر نفت آبادان خیلی بد بازی کردیم.
کد خبر: ۵۴۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 18 December 2017
مصطفی هاشمی پس از باخت تیمش با اختلاف یک امتیاز مقابل تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: ما امروز خیلی بد بازی کردیم و اختلافی که به وجود آمد، جزو قواعد بازی است.

وی افزود : فکر می کنم امروز ناامیدی در تیم ما بود که در مسیر خوبی قرار نگرفت زیرا خیلی بد بازی کردیم و باعث شد تا امروز موقعیت خیلی خوبی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران با اشاره به برخورد با صدیقی بازیکن تیمش در زمان بازی نیز گفت : این بازیکن با داور مسابقه بحثی کرد و من این را نمی پسندم، زیرا اگر من با داور بازی اعتراض و بحث کنم به دلیل آن است که مسوولیت فنی تیم را برعهده دارم. کسانی که مسئولیتی در تیم دارند می توانند با داور بحث کنند و بازیکن حق ندارد با داور بحث کند.


هاشمی افزود: صدیقی دو اشتباه فنی را انجام داد که من را بیشتر ناراحت کرد و به او گفتم از روی نیمکت به رختکن برود، زیرا نظام تیم را در آن لحظه بر هم زد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم مهرام در نیمه دوم عملکرد متفاوتی نسبت به نیمه اول داشت یا خیر ؟ گفت: ما حتی در نیمه دوم نیز در حد خودمان بازی نکردیم که متفاوت باشد. تیم ما خیلی شایسته تر است. ما دارای بازیکنان بسیار خوبی هستیم که می توانند کارهای بسیار بزرگی انجام دهند.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران اظهار کرد: به همکارانم پیشنهاد می دهم در خصوص داوری سخنی نگویند و ما این را یاد گرفتیم که با توانی که داریم، مبارزه کنیم و موفقیت ممکن است یک شب با شما و یک شب با کسی دیگر باشد. باید همه چیز را بپذیریم و سعی کردم طی این دو سه سال همه چیزی را بپذیرم.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار