معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فعال شدن "جام باشگاه‌های کتابخوانی" در مناطق زلزله زده استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 20 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از یسنا،پریسا محمدی با اشاره به زلزله اخیر در استان، گفت: در این حادثه متاسفانه بسیاری جان خود را از دست دادند و با توجه به ابعاد حادثه کودکان بیش از همه در معرض آسیب قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا تلاش داریم تا با هر اقدامی گامی در جهت تقویت روحیه کودکان این مناطق برداریم که یکی از این راهکارها فعال کردن جام باشگاه‌های کتابخوانی در مناطق زلزله زده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: خواندن کتاب‌های شعر و داستان های کودکانه می‌تواند تاثیر مثبتی در تقویت روحیه کودکان مناطق زلزله زده داشته باشد.

محمدی از راه اندازی کمپین "خانه فرهنگ و هنر" در این راستا خبر داد و افزود: در این کمپین فعالان حوزه فرهنگ و هنر شرکت کرده و با گذراندن کارگاه های آموزشی درباره یادگیری نحوه کتابخوانی و آموزش کتابخوانی راهی مناطق زلزله زده شده و آموزش های لازم را در این مناطق به کودکان ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به تحویل محموله 200 میلیون تومانی کتاب به استان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده ای نزدیک، گفت: این محموله برای تجهیز کتابخانه های عمومی استان به کار می‌رود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این بین اولویت توزیع کتاب با مناطق زلزله زده استان است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار