مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در محورهای طوفان‌خیز جنوب استان کرمان مستقر هستند گفت: از امروز شاهد کاهش دید ۸۰ تا ۳۰۰ متری در محورهای جنوب استان کرمان هستیم.
کد خبر: ۵۵۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶ 29 January 2018

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، مسعود جمیلی با اشاره به اینکه از عصر امروز در برخی از محورهای جنوب استان کرمان شاهد کاهش دید هستیم اظهارداشت: رانندگان در هنگام تردد جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در محورهای طوفان‌خیز جنوب استان کرمان مستقر هستند، تصریح کرد: شدت کاهش دید در محورهای فاریاب به جیرفت و رودبار جنوب به ایرانشهر بیشتر از سایر محورها بوده و مراقبت و احتیاط بیشتر رانندگان را می‌طلبد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: با توجه به تردد خودروهای سنگین و تریلرهای ترانزیتی در محور رودبارجنوب به ایرانشهر رعایت احتیاط رانندگان اهمیت بیشتری دارد.

وی با تاکید بر اینکه احتمال بارندگی در محورهای کوهستانی از عصر امروز وجود دارد، گفت: هم اکنون در محور جبالبارز بارش پراکنده باران وجود دارد که راهداری در این منطقه نیز مستقر شده است.

جمیلی با اشاره به تاریکی هوا ولزوم روشنایی و دید کافی برای تردد رانندگان افزود: مسافران و رانندگان از  طریق سامانه 141 می‌توانند از وضعیت محورهای جنوب استان مطلع شوند.

وی گفت: با توجه به وزش تند باد و گردو خاک، طوفان شن در محورهای جنوبی استان رانندگانی که از عصر امروز قصد تردد در محورهای جنوبی را دارند احتیاط های لازم را در نظر بگیرند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تاکید بر کاهش دید در برخی جاده‌های جنوب استان کرمان بیان کرد: کاهش دید در برخی از این مناطق به 80 تا 300 متر نیز می‌رسد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار