مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم مطرح کرد
مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم گفت: در معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر قم ضعف محسوسی مشاهده می‌شود و باید به صورت جدی به این مساله بپردازیم.
کد خبر: ۵۶۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 15 February 2018

به گزارش تابناک قم، روح الله شاه نظری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به آسیب شناسی عملکرد این ستاد در ایام نوروز اظهار کرد: گزارشی در خصوص عملکرد این ستاد تهیه کردیم، براساس این گزارش، عملکرد حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز مطلوب ارزیابی شد.

وی ادامه داد: برپایی پایگاه‌های خوش آمدگویی شهرداری در برخی از مبادی شهر قم در ایام نوروز اتفاق خوبی بود که امیدواریم نوروز 97 نیز این کار صورت بگیرد، توزیع کتاب هم از اقدامات خوب در ایام نوروز امسال بود.

مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم افزود: در معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر قم ضعف محسوسی مشاهده می‌شود و باید به صورت جدی به این مساله بپردازیم، همچنین باید مباحث فرهنگی در بوستان ها و مراکز اقامتی شهر تقویت شود.

شاه نظری در خصوص مشکلات شهر قم در ایام نوروز تصریح کرد: یکی از این مشکلات، عدم وجود پارکینگ کافی در شهر است، همچنین ساماندهی امداد خودروها در شهر قم اقدامی ضروری است و از چند سال پیش در این زمینه مشکل داشتیم، یکی دیگر از مشکلات هم تعطیلی داروخانه‌ها در ایام نوروز است.

عیسی رضایی در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری استان قم اظهار کرد: چهار دوره آموزشی در این زمینه در استان برگزار کردیم، هفت دوره آموزشی دیگر را هم در این زمینه در آینده برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت حضور زائرین در ایام نوروز برای برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی استفاده کردیم، چندین مکان همچون میدان بزرگ امام خمینی(ره)، اطراف مسجد مقدس جمکران، صحن جواد الائمه(ع) در حرم حضرت معصومه(س) و عوارضی قم کاشان برای استقرار این نمایشگاه‌ها مناسب است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان خاطرنشان کرد: باید یک نقشه واحد برای تمام دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز آماده شود، همچنین باید از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی در اتوبان قم تهران استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار