روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان طی حکمی از سوی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان سمنان، ساسان معین به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان معرفی شد.
کد خبر: ۵۷۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 27 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با صدور حکمی ضمن انتصاب ساسان معین به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان از زحمات محمدرضا محمودیان سرپرست سابق این اداره قدردانی کرد.
در بخشی از حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان آمده است: نظر به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه، امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره‌مندی از همکاری پیشکسوتان و کارکنان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و جوانان آن شهرستان موفق و مؤید باشید لذا به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان منصوب می‌شوید.
گفتنی است ، معین دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی مدیریت ورزش بوده و پیش از این در سمت های مختلفی همانند مسئول امور اداری ورزش و جوانان شهرستان گرگان ، معاون اداره ورزش و جوانان بندر گز ، کارشناس واحد حقوقی اداره ورزش و جوانان گلستان ، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش نوکنده مشغول فعالیت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار