کد خبر: ۵۸۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 03 April 2018

تابناک / رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: بر اثر ‌سقوط یک دستگاه خودرو پراید در استخر طبیعی واقع در منطقه لیلاکوه لنگرود ۵ نفر فوت کردند.

پیمان اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی پراید در داخل استخر طبیعی واقع در منطقه لیلاکوه شهرستان لنگرود 5 نفر از 6 سرنشین خودروی مذکور فوت کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان افزود:‌ وقوع این حادثه در ساعت 19:52 دقیقه امروز به مرکز پیام مرکز فوریت‌های پز‌شکی شهرستان لنگرود اطلاع داده شد که سریعاً تیم‌های پزشکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

اسدی خاطرنشان کرد:‌ پس از آن‌که پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان لنگرود موفق به نجات یکی از مصدومان حادثه شدند خودروی حادثه دیده با 5 سرنشین دیگر خود در گل‌و لای و لجن استخر فرو رفته و گرفتار می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان بیان داشت:‌ پس از گرفتار شدن خودروی مذکور در گل و لای، پرسنل آتش‌نشانی منطقه در محل حاضر و اقدامات لازم جهت بیرون کشیدن و نجات سرنشینان خودرو را انجام دادند.

اسدی به اعزام 6 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ پس از خارج کردن 5 سرنشین باقیمانده در خودروی حادثه دیده توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی ‌سریعاً مصدومان حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان عنوان کرد:‌ 2 نفر از سرنشینان خودروی پراید مرد و 4 نفر دیگر زن بودند که بر اثر این حادثه 2 مرد و 3 زن فوت کردند و تنها یک ‌نفر از آنان که زن بود از این سانحه نجات پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار