در دومين هفته فوتسال زنان ایران انجام مي‌شود
بانوان فوتسالیست قم تيم طلا و جواهری ایوبی و فخیم در دومين هفته رقابت‌هاي مرحله پاياني فوتسال زنان ايران به دنبال نخستين پيروزي خود برابر تيم هيات مريوان به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۵۸۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 10 April 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که شروع مرحله نهایی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه‌های کشور برای تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم با یک شکست خانگی همراه بود، این تیم در هفته دوم بازی‌ها یک مسابقه حساس خارج از خانه پیش‌رو دارد.

بانوان فوتسالیست تیم طلا و جواهری ایوبی و فخیم در نخستین گام از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران در حضور دختران و بانوان علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم پدیده بوشهر در عین ناباوری مغلوب شدند.

نخستین مسابقه نماینده قم در این مرحله از رقابت‌ها 6 گل داشت اما سهم شاگردان الهام باباطاهری تنها دو گل بود و این تیم در شروع مرحله نهایی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور دیدار خانگی برابر پدیده بوشهر را با حساب چهار بر دو واگذار کرد.

طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم بعد از نتایج موفق خود در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و برای جبران باخت هفته نخست مرحله نهایی، این هفته روز جمعه 24 فروردین ماه در یک دیدار خارج از خانه برابر تیم هیات مریوان صف‌آرایی می‌کند.

نماینده فوتسال بانوان قم در مرحله مقدماتی این بازی‌ها که در چهار گروه به انجام رسید، دو بازی رفت و برگشت را به تیم هیات مریوان واگذار کرد و به عنوان تیم دوم گروه دوم مقدماتی همراه با نماینده مریوان مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های این دوره را کسب کرد.

در این مرحله تیم‌های فوتسال بانوان طلا و جواهری ایوبی و فخیم قم، پدیده بوشهر، هیات فوتبال مریوان، متین فرخ‌شهر، هیات فوتبال جنوب‌غرب تهران، کاسپین قزوین، پارس‌آراء مشهد و پیشرو تکین تهران برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر فوتسال زنان ایران مسابقه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار