سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: تیم جوانان صبا با پیروزی بر پدیده سپاهان اصفهان به صعود به لیگ برتر جوانان کشور نزدیک شده است.
کد خبر: ۵۸۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 12 April 2018

به گزارش تابناک قم،اصغر زرگراظهار داشت: رقابت‌های فوتبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور در مرحله دوم آغاز شده است و تیم جوانان صبا موفق شد در اولین بازی خود در این مرحله یک پیروزی دلچسب کسب کند و به صعود از این مرحله امیدوار شود.

وی افزود: تیم فوتبال جوانان صبای قم روز چهارشنبه در رفسنجان برابر تیم پدیده اصفهان قرار گرفت و این تیم را ۳ بر ۲ شکست داد و اکنون با این پیروزی، برای صعود از مرحله دوم از ۲ بازی باقی مانده یک برد می‌خواهد.

سرپرست تیم جوانان صبای قم گفت: در بازی با پدیده اصفهان کار سختی در پیش داشتیم و پس از به ثمر رساندن ۲ گل در نیمه نخست، تیم اصفهانی بازی را مساوی کرد اما حفظ آرامش تیم در نیمه دوم به صبا کمک کرد تا به گل سوم دست پیدا کند.

زرگر بیان داشت: در این بازی محمد مهدی لطفی برای صبا ۲ گل به ثمر رساند و محسن آزادیان دیگر گل صبای قم را وارد دروازه حریف کرد و صبا در دومین دیدار خود امروز پنج شنبه برابر تیم استقلال اهواز به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد: تیم جوانان صبا امسال شرایط بسیار سختی داشته است و هم در مواردی که میزبان بوده‌ایم و هم در مسابقات خارج از خانه، از نظر مالی در مضیقه بوده‌ایم و کار را به سختی پیش برده‌ایم به طوری که مشکلات تیم بزرگسالان صبا بر تیم‌های پایه هم اثر مستقیم گذاشته است.

سرپرست تیم جوانان صبای قم تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم و در مرحله نهایی برای صعود بجنگیم و بازیکنان جوان فوتبال قم قطعاً شایستگی صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور را دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار