سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک پارکینگ یک ساختمان اداری در خیابان شریعتی خبر داد و گفت: در این حادثه پنج دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سیکلت در آتش سوخت.
کد خبر: ۶۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 11 July 2015
سید جلال ملکی افزود: ساعت 13:11 آتش سوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان شریعتی تقاطع بزرگراه صدر به سامانه 125 اعلام و ماموران هفت ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: محل آتش سوزی در طبقه پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه 15 واحدی روی داده بود که پنج خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی بیان کرد: در این حادثه دو خانم از قسمت پشت بام در ارتفاع دو، سه متری به پشت بام ساختمان کناری پریده بودند که از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدند و همچنین یک آقا نیز بدلیل مصدومیت قادر به حرکت نبود.

ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه دو آتش نشان به دلیل شدت حرارت و کمبود اکسیژن دچار مصدومیت شدند که هر پنج مصدوم این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان در این حادثه 14 نفر از ساکنان این ساختمان که در شرایط ناایمن گرفتار شده بودند را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: این حادثه آتش سوزی با پنج مصدوم و 14 نجات یافته همراه بود که آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل حوالی ساعت 15 به عملیات خود پایان دادند.



**آتش سوزی در ساختمان تجاری و مسکونی در خیابان دولت دو مصدوم بر جا گذاشت 

ملکی گفت: آتش سوزی در یک واحد در طبقه دوم یک ساختمان هفت طبقه تجاری و مسکونی روی داده بود و بدلیل دود زیاد در طبقات افرادی در شرایط ناایمن محبوس شده بودند. 

ملکی ادامه داد: گروهی از آتش نشانان در اولین اقدام افراد محبوس شده را به پشت بام هدایت کرده و گروهی دیگر از آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش شدند. 

وی اظهار کرد: آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی و از طریق نردبان های ساختمان موفق شدند 20 نفر از افراد محبوس شده را به سلامت از ساختمان خارج کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در این حادثه یک خانم دچار سوختگی سطحی و یک خانم دیگر دچار دودگرفتگی شده بود که آتش نشانان این دو نفر را به عوامل اورژانس تحویل دادند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار