مدیرعامل سازمان ورش شهرداری تبریز گفت: با اجرای طرح های گوناگون و مختلف ورزش را به محلات تبریز می کشانیم.
کد خبر: ۶۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 21 July 2015

میرمعصوم سهرابی افزود: درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مبنی بر لزوم توسعه ورزش در بین اقشار جامعه و فراهم ساختن زمینه ورزش برای همه اقشار و همچنین ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان و مقابله با آسیب های اجتماعی، ورزش و مسابقات ورزشی را به محلات تبریز سوق داده ایم.

وی تصریح کرد:خوشبختانه امسال در تابستان و در قالب طرح فیروزه مسابقات فرهنگی ورزشی محلات تبریز را در رشته های ورزشی فوتسال، شنا،والیبال،بسکتبال،تنیس روی میز، طناب کشی، طناب زنی،هفت سنگ و وسطی در محلات تبریز و با مشارکت آموزش و پرورش و پایگاههای مقاومت بسیج و هیئت های ورزشی ذیربط انجام خواهیم داد.

سهرابی اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش بانوان وآقایان و سه رده سنی زیر 12 سال، زیر 16 سال و زیر 18 سال برای آقایان و چهار رده سنی زیر 12 سال، زیر 16 سال، زیر 20 سال و بالای 20 سال( آزاد) برای بانوان برگزار خواهد شد که امیدواریم از استقبال خوبی برخوردار گردد.

وی تاکید کرد: علاقمندان می توانند با حضور در نواحی آموزش و پرورش و پایگاههای مقاومت تبریز اقدام به نام نویسی و ثبت نام در رشته های ورزشی مورد علاقه خود بنمایند.

مدیرعامل سازمان ورزش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یک دوره مسابقه فوتبال نیز برای پیشکسوتان و ستارگان سابق فوتبال تبریز بنام یادواره شهداری مدافعین حرمین ترتیب داده ایم.

وی افزود: جهت ارج نهادن به زحمات قشر پیشکسوتان فوتبال، تعامل وهمفکری بین بازیکنان قدیمی ، ایجاد انگیزه بیشتر و بهتر در زندگی خانوادگی، ایجاد حس رقابت و رفاقت ،ایجاد محیطی سالم و با نشاط اقدام به برگزاری اولین دوره این مسابقات نموده ایم.

وی اذعان داشت:این مسابقات با حضور 16 تیم از پیشکسوتان شهرداری ، ماشین سازی، تراکتورسازی، ایدم ، پایگاه هوایی عقاب،کارگران، ملی چوشان، تربیت، پترو شیمی، ابوذر، مشعل، دیهیم، تلاش، رزین تاژ و قدس تبریز از روز چهارشنبه 31 تیرماه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه شهرداری تبریز برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار