معاون وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از طرح ۶ هزار نفری، به شهر شیراز سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:کرم کریمی معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: به منظور بازدید از آخرین مراحل ساخت سالن ۶ هزار نفری بزرگ شیراز، کریمی معاون وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه یازده شهریورماه به شیراز سفر می‌کند.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت سالن بزرگ ۶ هزار نفری شیراز سال ۸۵ به زمین زده شد، اما بدلیل مشکلاتی، چون تملک زمین عملیات احداثش از خرداد ۹۵ آغاز شد و در ۲ سال گذشته ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص داده شده است.

کریمی بیان کرد: بزرگترین سالن سرپوشیده استان فارس از مصوبات سفر مقام رهبری محسوب می‌شود و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر از دفتر رهبری تامین خواهد شد.

این طرح بزرگ ورزشی در زمینی به مساحت ۱۲ هزارمتر مربع و گنجایش ۶ هزارنفری، دارای سازه‌ای سبک و دارای قابلیت تعویض کف پوش برای هر رشته و سیستم تهویه و برق رسانی استاندارد مورد إستفاده ۳۵ رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.

بخشی پیمانکار سالن ۶ هزار نفری شیراز هم در خصوص این طرح گفت: با توجه به سیستم‌های تاسیساتی و برقی و شکل سازه‌ای که در طرح سالن بزرگ ورزشی شیراز صورت گرفته، یکی از مدرنترین ورزشگاه‌های سالنی کشور به حساب می‌آید.

با سفر رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به شیراز و بازدید از این طرح، ورزش دوستان استان فارس امیدوارند عملیات توسعه و تکمیل سالن شش هزارنفری شیراز روند سریع تری داشته باشد.

سالن شش هزارنفری بزرگ شیراز قرار است تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار