معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بجنورد:
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: محور اصلی کار سازمان های صنعت، معدن و تجارت باید نظارت هوشمند و هدفمند بر بازار باشد.
کد خبر: ۶۵۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸ 03 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی  ، سید محمود نوابی در دومین همایش ماده 6 حمایت حقوق مصرف کنندگان استان اظهار داشت:مردم باید ضمن آگاه سازی از این قانون به این سوال که کدام یک از خدمتگزاران در امر حقوق حمایت از مصرف کنندگان پیشتاز هستند، پاسخ دهند و این امر یک رقابت هدفمند و هوشمند است.
وی با بیان این که در حوزه همایش حقوق مصرف کنندگان در سطح ملی موفق بوده ایم، افزود: تاکنون 17 همایش برگزار شده که 25 برابر افزایش متقاضی و 22 برابر رشد در حوزه منتخبان گزارش شده است.
نوابی با تاکید بر این که می توان از ظرفیت بسیج هم در بحث نظارت بازار استفاده کرد، گفت: از رسانه ها انتظار داریم انجمن های حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان را به درستی معرفی کنند تا مردم با این حقوق خود بیشتر آشنا شوند.
وی اذعان کرد: از قوانین موجود و باورهای دینی فاصله گرفته ایم و همین امر موجب شده است تا شاهد این اوضاع اقتصادی در کشور باشیم.
نوابی در ادامه سخنان خود اشاره ای به آمار سال گذشته داشت و گفت: همکاران ما 3میلیون و 605 هزار بازرسی با 230 هزار پرونده تخلف و یکهزار میلیارد تومان پرونده ارجاع شده به تعزیرات گزارش کرده اند در حالی که نباید در یک جامعه اسلامی تشکیل این حجم از پرونده های تخلف را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بین سرمایه دار و سرمایه گذار باید تفاوت قائل شد؛ زیرا سرمایه دار بازار را برهم می زند، اما سرمایه گذار انسان شرافتمندی است که در راستای تولید و ایجاد اشتغال کار می کند و می تواند موجب ارتقای وضعیت بازار شود.
در ادامه این همایش از 22 دستگاه اجرایی، شرکت ها و بانک ها در حوزه رعایت حقوق مصرف کننده و تولید کننده تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار