مرآتی فرماندار شیروان :
امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان با بیان اینکه بازار سهام نقش بسزایی در اقتصاد هر جامعه ای ایفا می کند گفت: اولین سمینار استانی نقش بازار سرمایه در تامین مالی پروژه ها و بنگاه های اقتصادی در شیروان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 24 December 2018

به گزارش  تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیروان، امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان با بیان اینکه  بازار سهام نقش بسزایی در اقتصاد هر جامعه ای ایفا می کند گفت:  اولین سمینار استانی نقش بازار سرمایه در تامین مالی پروژه ها و بنگاه های اقتصادی در شیروان برگزار می شود.
امین رضا مرآتی با اشاره به اینکه این سمینار روز چهارشنبه ۵ دی ماه در محل مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شیروان برگزار می شود افزود: در این سمینار که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین مدیران کل و شهرداران استان، مدیران و فعالین عرصه سرمایه گذاری و تولید برگزار خواهد شد سرکارخانم دکتر بشیری مدیر ابزارهای نوین مالی شرکت فرابورس ایران بعنوان میهمان ویژه و سخنران حضور خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در کشورهای سراسر جهان، بورس اوراق بهادار برای کمک به کسب و کار در حال افزایش سرمایه و فرصت های سرمایه گذاران برای حمایت از شرکت های جدید و تاسیس شده مورد استفاده قرار می گیرد و ما باید بتوانیم از این ظرفیت برای رشد و توسعه منطقه بهره کافی ببریم.
نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت بهره مندی بیشتر از  سرمایه های بخش خصوصی و وجود سرمایه های سرگردان مردم در جامعه، می توان این سرمایه ها را به بازار  های مولد از جمله بازار سرمایه سوق داد افزود: هیچ محدودیت جغرافیایی یا تعصب به بازار سهام وجود ندارد، به این معنی که افراد از طیف وسیعی از کشورها می توانند از بازار سهام برای تولید ، سرمایه گذاری و ایجاد ثروت استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار