مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از راه اندازی شهرک ورزشی ارس با مساحت 100 هکتارخبر داد .
کد خبر: ۶۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 01 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، در این همایش محسن خادم عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از برنامه های مدون برای توسعه مکان های ورزشی خبر داد و گفت: طرح بزرگ شهرک ورزشی ارس با مساحت 100 هکتار شروع شده که باعث رشد و توسعه منطقه خواهد شد.

حضور پرشور مردم در صحنه های ورزشی را نشان از وجود پتانسیل های مناسب برای گسترش فعالیت های ورزشی عنوان کرد و با اشاره به حمایت ویژه دولت از منطقه آزاد ارس گفت: با توجه به حمایت معنوی و همدلی مردم و انتخاب و حضور سرمایه گذاران در ارس و همچنین حمایت ها و توجه ویژه دولت، این منطقه روند روبه رشد خوبی دارد.

بمناسیت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت 12 شهید جلفا همایش پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور شهروندان و گردشگران در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

این همایش با حضور 50 هزار نفر از علاقمندان به ورزش در حاشیه رود ارس و طبیعت بکر این منطقه در مسیر سایت گردشگری ارس برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ارس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان ، مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم مرند و جلفا، فرماندار شهرستان جلفا، فرماندهان نظامی و انتظامی ناحیه جلفا، اعضای شورای شهر و جمع کثیری از ورزش کاران عرصه های مختلف و هنرمندان مطرح کشور از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد و با اجرای برنامه های شاد و مفرح و اهدای جوایز نفیس به پایان رسید.

در این مراسم بمناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی ، مراسم و آیین ورزش باستانی با مرشدی اصغر سفیدی برگزار شد.

در این همایش ورزشکاران رشته های مختلف از جمله رزمی کاران رشته های تکواندو و کونگ فوتوآ، دوچرخه سواران و بدلکاران، ژیمناستیک کاران، طناب بازان،ورزشکاران رشته پهلوانی زورخانه ای و پاراگلایدر سواران و اجرای زنده هنرمندان صنایع دستی فضای محل برگزاری آئین اختتام در پارک کوهستان ارس را پرشور و مهیج کرده بودند.

لازم بذکر است در آئین اختتام این همایش به قید قرعه از بین دارندگان برگه های قرعه کشی پنج کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 106 بسته ورزشی و 100 دستگاه دوچرخه اهداء شد.

این همایش بصورت مستقیم از شبکه های سه سیما و در قالب برنامه صبح و نشاط و شبکه استانی سیمای سهند پخش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :