فرماندار نیر از احداث کمپینگ اقامتی و هتل ورزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳ 23 February 2015
به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز دوشنبه در نشستی با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در نیر گفت: مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاغلار تکمیل شده و بسته های مختلف سرمایه گذاری از جمله هتل ، کمپینگ های اقامتی ، متل ، ویلا ، رستوران ، شهربازی و مجموعه های آبی در آن طراحی شده است.

وی افزود: با سرمایه گذاری حاج مالک جعفرزاده خیر نامی مدرسه ساز استان اردبیل کمپینگ اقامتی و هتل ورزشی نیر با 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: شهرستان نیر مانند شهرهایی که یا توسعه نیافته اند یا کمتر توسعه یافته اند نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است و همه وظیفه داریم برای جبران کمبودها و ایجاد فرصت های توسعه ای تلاش کنیم.

وی با بیان این که باید تلاش شود توسعه و سرمایه گذاری به یک گفتمان برتر تبدیل شود

گفت: نیر در حوزه های آب ، کشاورزی ، ارتباطات ، معادن ، گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی دارای پتانسیل فراوانی برای سرمایه گذاری است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود برای تقویت منطقه و جذب سرمایه گذار و توریست و رونق صنعت گردشگری تلاش خواهیم کرد.

مالک جعفرزاده خیر مدرسه ساز استان اردبیل هم در این نشست ، منطقه نیر را مستعد برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و نسبت به احداث این کمپینگ قول مساعد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار