فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: به لحاظ برخورداری شهرستان مشگین‌شهر از شرایط مساعد پرواز، این شهرستان هر ساله میزبان جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها می‌شود.
کد خبر: ۷۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 13 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، ابراهیم امامی در آئین افتتاح جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: جشنواره ملی پرواز پاراگلایدر با هماهنگی هیئت مدیره شرکت مکان شهر ابرار و مسئولان شهرستان مشگین شهر در منطقه نمونه نور سبلان برگزار شد که با تبلیغات کم در این مورد شاهد استقبال خیل عظیمی از علاقمندان به ورزش های هوایی و خلبانان از سراسر کشور ایران هستیم که مصمم هستیم این جشنواره را هر سال در مشگین شهر برگزار کنیم.

وی با اشاره به استقبال کشوری از این جشنواره بیان کرد: خوشبختانه با ورود خلبانان از سراسر کشور به این شهرستان و آشنایی نزدیک آنان با جاذبه‌های مشگین‌شهر، آینده خوبی را در زمینه جذب توریسم ورزشی و به دنبال آن جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پیش رو داریم.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به رضایتمندی خلبانان شرکت کننده از شرایط تیک‌آف و لند پروازها گفت: شهرستان مشگین شهر با برخورداری از زمینه مساعد برای صعود و فرود پاراگلایدرها، سبب رضایتمندی خلبانان شده و اجرای این جشنواره در محوطه طولانی ترین پل معلق خاورمیانه سبب جذب بیشتر خلبانان از تمام نقاط ایران شده که این امر چشم انداز خوبی برای معرفی قابلیت های منحصر به فرد گردشگری و تاریخی این شهرستان است.

امامی تصریح کرد: خلبانان در حین پرواز با رصد کردن منظره دره خیاو چایی و کوه ها و تپه های چشم نواز این شهرستان در راستای تبلیغ مشگین شهر در محل زندگی خودشان عمل می کنند که از این رو برگزاری این جشنواره برای معرفی جاذبه های توریستی این شهرستان حائز اهمیت است.

وی با قدردانی از هیئت مدیره شرکت مکان شهر ابرار برای همکاری وافر در برگزاری این جشنواره افزود: با حمایت سرمایه گذار و مدیر عامل پل معلق توانستیم این جشنواره عظیم را در این شهرستان برگزار کنیم و این جرقه ای شد برای برگزاری جشنواره های بزرگ دیگر، تا از این طریق به معرفی سازه پل معلق و ظرفیت های متعدد گردشگری مشگین شهر بپردازیم.

امامی کسب رضایت مردم مشگین شهر را بزرگترین پاداش مسئولان خواند و گفت: تمامی تلاش مسئولان در راستای نشاندن لبخند رضایت بر چهره مردم بوده و در این راستا مصمم هستیم با حمایت از سرمایه گذاران فرصت های گردشگری خاص شهرستان را به شکوفایی رسانده و به دنبال آن شاهد ورود خیل عظیم توریسم و ایجاد اشتغال و رونق چرخ های اقتصاد در این منطقه شویم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار