وزیر ورزش عراق گفت: ما مشتاق و علاقه مند به توسعه روابط در زمینه ورزش و جوانان با ایران است و برای تحقق آن در روزهای آینده تفاهمنامه ای همکاری بین استان های طرفین امضا خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۶۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 25 July 2019

به گزارش تابناک، احمد ریاض در دیدار با استاندار اصفهان گفت: علاقه مند به افزایش همکاری بین ۲ کشور در زمینه ورزش و جوانان هستیم.
وزیر ورزش عراق در مورد امضا تفاهمنامه های کلی برای توسعه همکاری های ۲ کشور در زمینه ورزش و جوانان تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد این تفاهم نامه ها به شکل اجرایی در آید چرا که نمی خواهیم این تفاهمنامه ها تنها روی کاغذ باشد .
وی ابراز امیدواری کرد که همکاری های بین وزارتخانه های ایران و عراق در سطح کاملی برگزار شود و این همکاری ها به استانها ۲ کشور هم ادامه پیدا کند.
ریاض ادامه داد: لغو ویزای سفر به عراق فقط مخصوص زیارت اربعین نیست و این ویزا برای همه سفرها برداشته خواهد شد.

تعمیق روابط برآیند سفر وزرای عراق به ایران است

استاندار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه هدف از سفرهای مقامات کشورهای عراق به ایران و اصفهان تعمیق روابط دوستانه و برادرانه است عنوان کرد: این تعمیق روابط در ابعاد مختلف انجام خواهد شد و تنها جنبه های اقتصادی  را در بر نمی گیرد.
عباس رضایی با اشاره به اینکه اصفهان بعنوان یکی از صنعتی ترین استانهای ایران از زیر ساخت ها و امکانات خوبی در ابعاد مختلف برخوردار است و می توانیم در این زمینه با عراق همکاری داشته باشیم ادامه داد: امکانات ساخت کامل نیروگاه های برق و توربین های برق در استان اصفهان وجود دارد و کشور عراق می تواند در این امکانات هم برای رفع مشکلات خود در زمینه نیروی برق به خوبی استفاده کند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: تفاهمنامه های تخصصی فرهنگی، هنری و ورزشی هم کمتر از تفاهم نامه های اقتصادی و صنعتی نیست و باید به آنها هم توجه خاصی شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :