در دومین روز از جشنواره کشوری پاراگلایدر سواری در مشگین‌شهر بیش از 200 خلبان مجرب در آسمان مشگین‌شهر به پرواز در آمدند.
کد خبر: ۷۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 14 August 2015
به گزارش خبرگزاری فارس، دومین جشنواره پاراگلایدر سواری کشور که در مجموعه گردشگری و تفریحی پل معلق شهرستان مشگین‌شهر آغاز به کار کرده، عصر امروز با شرکت بیش از 200 خلبان به کار خود ادامه داد.

در این مسابقات که خلبانانی از استان اردبیل، شهرستان مشگین‌شهر، کردستان، تبریز، خراسان شمالی، سمنان، تهران، لرستان و گلستان حضور داشتند که به گفته مسئولان برگزارکننده این مسابقات تا روز آخر مسابقات بر تعداد خلبانان افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مکان شهر ابرار پروژه پل معلق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه ما در دامنه‌های سبلان با توجه به شرایط بسیار خوب محیطی استعداد برگزاری بسیاری از ورزش‌ها را داریم که از جمله یکی از مهمترین اینها وجود شرایط پرواز با پاراگلایدر است.

حسین عباسی‌نیا تصریح کرد: گو داغ که ارتفاع بسیار مناسبی برای تیک آف خلبانان دارد و با توجه به اینکه مجموعه پل معلق شرایط میزبانی جهت لند این خلبانان را دارا بود ما طی رایزنی با مسئولان فدراسیون ورزش‌های هوایی و عنایت ویژه فرماندار، نماینده شهرستان مشگین‌شهر به خصوص استاندار اردبیل و همچنین حمایت‌های سردار سلیم‌آبادی رئیس فدراسیون ورزش‌های هوایی کشور ما توانستیم مجوز برگزاری این مسابقات را در شهرستان مشگین‌شهر اخذ کنیم.

وی با حمایت از این ورزش مهیج گفت: این ورزش در کشورهای همسایه و جوامع غربی دارای برد بسیار بالایی است و از اینکه این ورزش در کشور ما به خصوص شهرستان مشگین‌شهر علاقه‌مندان زیادی دارد، که جای خوشحالی است.

مدیرعامل شرکت مکان شهر ابرار افزود: امیدواریم با توجه به کوهستانی بودن منطقه مشگین‌شهر این ورزش در آینده تداوم بیشتری داشته و زمینه برای سایر ورزش‌ها از جمله ورزش‌های زمستانی فراهم شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار