صبح امروز و با حضور مسئولان شهرستان مشگین‌شهر نفرات برتر جشنواره پاراگلایدر سواری معرفی شدند.
کد خبر: ۷۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین جشنواره ملی پاراگلایدر سواری مشگین‌شهر صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی و با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز به کار خود خاتمه داد.

رئیس کمیته‌ ورزش‌های هوایی استان اردبیل در حاشیه مراسم اختتامیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز با حضور بیش از 200 پرنده از سراسر کشور برگزار شد.

حامد قلمی با اشاره به تلاش 45 روزه عوامل اجرایی جشنواره گفت: در این مدت روسای ادارات شهرستان مشگین‌شهر همکاری ویژه و مثال‌زدنی را در برگزاری جشنواره داشتند به ویژه عباسی‌نیا مدیرعامل پروژه پل معلق، فرماندار و بخشدار مرکزی، رئیس سازمان ورزش و جوانان، هلال‌احمر و سایر نهادها و کسانی که در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره زحمت کشیدند جا دارد از آنها سپاسگزاری کنم.

وی یکی از مشکلات جشنواره را دوری راه سایت پرواز دانست و افزود: با توجه به وعده‌ای که از سوی فرماندار داده شده است امیدواریم برای سال آینده مسیر نزدیک‌تری اجرا شود تا خلبانان در تردد به مسیر سایت پرواز دچار مشکل نشوند.

رئیس کمیته‌ ورزش‌های هوایی استان اردبیل افزود: هر یک از خلبانان نزدیک به 6 تا 8 پرواز را انجام دادند و خوشبختانه به خاطر نظم و انضباط حاکم و روال خوب جشنواره حتی یک مورد آسیب‌دیدگی هم نداشتیم و همه شرکت‌کنندگان از نحوه پرواز و شرکت در جشنواره راضی بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مسابقات و در بخش آقایان به ترتیب حسین عباسقلی‌زاده از گرگان، سروش تیموری از کرمانشاه، علی عاملی از تهران، سعید عطایی از مشگین‌شهر و حسین سیدی از ارومیه جایگاه اول تا پنجم این مسابقات را کسب کردند.

همچنین در بخش بانوان الهام مختاری از ارومیه، لیلا رضوی از ارومیه، آناهیتا عنایتی از لرستان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره انتخاب شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار