معاون امور فرهنگی ورزش و جوانان مازندران گفت: در هفته دولت بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در ورزش و جوانان استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 23 August 2015
به گزارش تابناک نقل از فارس حجت‌الله حیدری با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دولت، اظهار کرد: بیش 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در هفته دولت در سطح استان اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این مسابقات ورزشی با مشارکت مسئولان استانی و شهرستانی در سطح کشوری و استانی در رشته‌های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
معاون امور فرهنگی ورزش و جوانان مازندران افزود: برگزاری مسابقات کشتی، دوومیدانی، شطرنج و جودو در فریدونکنار، مسابقات تنیس و رزمی در بابل، جودو، نجات‌غریق و تنیس روی میز در ساری، فوتبال در آمل، بدمینتون در میاندورود، قایقرانی در نوشهر، هندبال در ساری و بابلسر، اتومبیل‌رانی در بابلسر و رامسر، مسابقه کوراش ساحلی در نور، کوهنوردی، رزمی و جودو در قائم‌شهر و اسکیت در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
حیدری گفت: در هفته دولت مسابقات دیگر ورزشی در رشته‌های کاراته، تکواندو، آمادگی جسمانی، کشتی لوچو، والیبال، پرورش‌اندام، وزنه‌برداری،شطرنج، شنا، تیراندازی، ژیمناستیک، گلف، اسکواش، بسکتبال و هاکی نیز در سطح استان برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در هفته دولت ضمن برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی تجلیل از کارمندان نمونه اداره‌کل و برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان دولت در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ و دارت در دو بخش آقایان و بانوان با میزبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.
حیدری اظهار کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تبعیت با رهبر معظم انقلاب، حضور در منزل جانبازان و دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و حضور پرشور جامعه ورزش در نماز سیاسی عبادی جمعه نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی در هفته دولت است.
وی در پایان گفت: در هفته دولت چند پروژه ورزشی در شهرستان‌های استان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار