معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: بیش از 35 کیلومتر از بزرگراه بستان آباد - سراب تا نیمه دوم مهر ماه امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت و بقیه پروژه هم براساس برنامه زمان بندی در سال 95 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 26 August 2015

به گزارش تابناک تبریز محمدصادق پورمهدی در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه بستان آباد - سراب به همراه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی و فرماندار سراب، گفت: این پروژه جزوه پروژه های اولویت دار استان است که به دلیل اهمیت زیاد در فهرست طرح ها و پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار گرفته و اعتبارات خوبی به آن تخصیص یافته است.

وی اعلام کرد: به تازگی بیش از 50 درصد از اعتبارات مصوب سفر به این پروژه اختصاص یافته و عملیات کارگاهی و تکمیلی در هر سه قطعه توسط پیمانکاران به سرعت پیش می رود.

پورمهدی با اشاره حوادث ناشی از رانندگی در این محور اعلام کرد: مدیریت استان و مسوولان محلی مصمم هستند تا این پروژه را قبل از موعد زمانی به زیر بار ترافیک ببرند.

وی در جریان بازدید از این پروژه در نشست کارگاهی با حضور مهندسان و مجریان، موانع و مشکلات آن از جمله بحث معارضان اراضی مسیر و حریم ها را مورد بررسی قرار داد و مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی ماموریت یافت به همراه فرمانداران بستان آباد، سراب و مسوولان پروژه این مشکلات را ظرف هفته جاری حل و فصل کند.

بزرگراه بستان آباد - سراب به طول 60 کیلومتر در سه قطعه توسط پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اعتبارات دولتی ساخته می شود و و انتظار می رود با توجه به اهتمام و پیگیری های مستمر معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و رفع مشکلات اعتباری قبل ا زموعد زمانی به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی همچنین در سفر یک روزه به سراب از بیمارستان 220 تخت خوابی این شهرستان دیدن کرد و ضمن هماهنگی های محلی و استانی مسایل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: این بیمارستان  جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به آذربایجان شرقی است و طبق برنامه زمان بندی باید برای بهره برداری در دهه فجر امسال آماده شود.

در جریان بازدید وی مجریان ساخت بیمارستان اعلام کردند تاکنون بیش از 90 درصد از عملیات سفت کاری و افزون بر 85 درصد از کارهای نازک کاری این پروژه انجام شده و مصمم هستند باقیمانده عملیات را هم قبل از موعد زمانی به پایان برسانند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی دربازدید از این بیمارستان دستورات لازم را برای تسریع در تامین انشعاب برق و گاز این مجموعه صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار