کد خبر: ۸۴۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 27 April 2020
مشترکان پایتخت کارکرد کنتور برقشان را ثبت کنند

تهران- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: مشترکان برق با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت، کارکرد کنتورهای برق خود، را ثبت کنند.

به گزارش روز دوشنبه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مسعود عزیزی در این باره اظهار داشت: به منظور تکریم هرچه بیشتر مشترکان و ارائه خدمات شایسته، فرآیند خوداظهاری کارکرد کنتورهای برق توسط مشترکان در تهران، راه اندازی شده و مشترکانی که خواندن کنتورهای برق آنان به هر دلیل همچون نبود مالک در محل، امکان پذیر نیست می توانند شخصا اقدام به ثبت کارکرد کنتور خود از طریق درگاه های معرفی شده کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران با بیان این که ثبت کارکرد کنتورهای برق توسط مشترکان کاملا اختیاری است گفت: ماموران این شرکت با رعایت تمامی توصیه های بهداشتی، همچون گذشته، با مراجعه به محل، کنتورهای برق را می خوانند.

وی افزود: مشترکانی که در زمان مراجعه مامور ثبت کنتور، در محل حضور ندارند، پیامکی از سوی این شرکت دریافت خواهند کرد و پس از دریافت این پیامک، می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با وارد کردن شماره شناسه قبض خود، اقدام به ثبت کارکرد کنتور کنند.

عزیزی اضافه کرد: همچنین این دسته از مشترکان در صورت ابهام در چگونگی خواندن یا ثبت ارقام کنتور قادرند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.saapa.ir نیز ضمن مطالعه دفترچه راهنما و یا تماشای فیلم آموزشی موجود، کنتور برق ملک خود را خوانده و کارکرد را در همان پایگاه، ثبت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز خطای انسانی در ثبت ارقام کنتور، نرم افزارهای طراحی شده با بررسی سوابق مصرف و همچنین آخرین رقم کارکرد ثبت شده اشتراک، ارقام غیرطبیعی ثبت شده را شناسایی و بروز خطا را به کمترین میزان ممکن خواهند رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار