نوید دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه تاکنون تست کرونای ۵۸۶ نفر در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه مثبت شد، گفت: از این تعداد ۴۹۳ نفر با بهبودی کامل مرخص شدند.
کد خبر: ۸۶۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 10 June 2020

جذب سفیران سلامت سمنان در قالب طرح هر خانه یک پایگاه سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون تست کرونای ۵۸۶ نفر از بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان مثبت شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۴۹۳ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات و اصول اولیه بهداشتی بیان کرد: مردم باید تا حد ممکن از سفرهای غیرضروری در ایام تابستان خودداری کنند و در صورت خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند.

نوید دانایی با اشاره به اینکه این آمار معادل ۸۵ درصد از مبتلایان است، تصریح کرد: این منطقه همچنان در مرحله مدیریت بیماری کرونا قرار دارد و هیچ شهرستانی در وضعیت سفید قرار ندارد.

دانایی بابیان اینکه شکست کرونا نیازمند تعامل و همکاری ویژه مردم است، افزود: شستشوی مداوم دست‌ها بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار