جلسه امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با خبرنگاران
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به حجم بالای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 21 July 2020

رونمایی از لوگوی اهدایی سمنان به طرح ملی هر خانه یک پایگاه سلامت - ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شهرهای سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند، اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و حجم بالای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه تداوم این شرایط بحران جدی را ایجاد می‌کند، یادآور شد: ظرفیت بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه تکمیل‌نشده و تخت‌های خالی برای بیماران وجود دارد.

نوید دانایی با تأکید بر اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاهش‌یافته است، تصریح کرد: مردم باید به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه بیشتری داشته باشند تا از شیوع همه‌گیر این بیماری جلوگیری شود.

دانایی تأکید کرد: مردم برای انجام کارهای ضروری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی است.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار