مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از کمک چهار میلیارد تومانی هیات ها و خیران کرمانشاهی در دهه اول محرم امسال خبر داد و افزود: این کمک‌ها صرف پخت غذای گرم و تهیه سبدهای غذایی شده است.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 31 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن رخصی با اشاره به برپایی آشپزخانه های حسینی از ابتدای دهه محرم امسال در سطح استان، گفت: با توجه به مشکلاتی که کرونا بوجود آورده و بسیاری مردم نتوانستند پخت نذری داشته باشند، راه‌اندازی این آشپزخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت، تا ضمن پخت غذا برای نیازمندان، بتواند محلی برای انجام این نذرها باشد.

وی افزود: در دهه اول محرم، 72 آشپزخانه حسینی در سطح استان آغاز بکار کرد و در مجموع تا به امروز بیش از 70 هزار پُرس غذای گرم در این مراکز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و موازین شرعی تهیه و در میان نیازمندان توزیع شده است.

وی از استمرار فعالیت این آشپزخانه ها تا پایان ماه صفر خبر داد وافزود: در این راستا از تمام هیات ها و خیران و افرادی که نذری دارند می خواهیم نذرها و کمک های خود را به این مراکز داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین از تهیه بیش از 8200 سبد حمایتی برای نیازمندان در این ایام خبر داد وافزود: این سبدها در سطح استان توزیع شده است.

رخصی در ادامه از کمک چهار میلیارد تومانی هیات ها و خیران کرمانشاهی به کمیته امداد در دهه اول محرم خبر داد وافزود: این کمک ها جهت پخت غذای گرم و تهیه سبدهای حمایتی صرف شده است.

وی افزود: کمیته امداد این آمادگی را دارد که همچنان پذیرای کمک ها و نذورات مردمی باشد و با توجه به استمرار فعالیت آشپزخانه های حسینی و نیز توزیع سبدهای حمایتی تا پایان ماه صفر از تمام خیران می خواهیم کمک های خود را استمرار بخشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت9627- 9993- 9918-6037 واریز کرده و یا با شماره گیری #083*8877* اهدای کمک های نقدی خود را داشته باشند.

وی افزود: همچنین افراد می‌توانند نذرهای خشک خود را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان و یا 100 مرکز نیکوکاری مستقر در مساجد و هیات های استان تحویل دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار