معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مورد انتشار شایعه ای در رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت شن و ماسه گفت چند روزي است که زمزمه افزایش قیمت شن و ماسه از ناحیه برخی افراد موثر این صنف در فضای رسانه ای منتشر و پخش شده، که کذب است.
کد خبر: ۹۱۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷ 03 November 2020
معاون قضایی  و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در مورد انتشار شایعه ای در رسانه ها مبنی بر افزایش قیمت شن و ماسه گفت چند روزي است که زمزمه افزایش قیمت شن و ماسه از ناحیه برخی افراد موثر این صنف در فضای رسانه ای منتشر و پخش شده، که کذب است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید عیسی حسنی گفت هرگونه افزایش در قیمت مصالح ساختمانی و شن و ماسه باید از مسیر سازمان صمت و اتاق اصناف و مجموعه های تنظیم بازار در استانداری و البته نظارت قانونی دستگاه قضایی و تعزیرات صورت گیرد.
حسنی افزود، اگرچه درخواستهایی از ناحیه برخی اعضای صنف برای افزایش مطرح شده بوده اما در جلسات برگزار شده، به صراحت با این موضوع مخالفت گردیده است.
حسنی در پایان متذکر شد هر گونه ایجاد جو روانی توسط افراد در رسانه ها توسط دستگاه قضایی رصد و البته در صورتی که هرگونه افزایش قیمت بر خلاف ضوابط و نظارت مراجع نظارتی اقتصادی صورت گیرد که اخلال در نظم اقتصادی و بازار ایجاد کند  سبب ایجاد مسوولیت کیفری برای مسببین خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار