مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه فقر حرکتی را می توان با توسعه ورزش همگانی از بین برد گفت: در شهرداری با برنامه ریزی منسجم و هدفمند به دنبال توسعه ورزش همگانی پایتخت در سال ۱۴۰۰ هستیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 09 February 2021

 

به گزارش روز سه شنبه تابناک تهران به نقل از سازمان ورزش شهرداری پایتخت، "امیر محسنی" در نشست شورای معاونین این سازمان به این موضوع تاکیدکرد و افزود: بودجه بندی مناسب برای اجرای فعالیت های مختلف ورزش همگانی و زمینه سازی برای جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اولویت فعالیت های سازمانی است.

وی از اجرای پروژه هایی چون اقدام مشترک ملی برای ۲ هزار روز نخست زندگی کودکان، برگزاری رویداد تهران ۱۴۰۰، احداث دهکده های ورزشی، هم افزایی با هیات ها و فدراسیون های ورزشی و اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای به عنوان بخشی از فعالیت های پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ یاد کرد.

محسنی هم افزایی و ایجاد روحیه تیمی در پیشبرد اهداف سازمانی را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: با کاهش شیوع ویروس کرونا و حضور دوباره شهروندان در عرصه های ورزشی و اجتماعی، شاهد اثرگذاری بیشتری از فعالیت های حوزه ورزش شهروندی در سال آینده باشیم.

در این جلسه، گزارشی از برنامه ریزی صورت گرفته در تنظیم بودجه سال آینده بخش های مختلف حوزه ورزش شهروندی پایتخت ارائه شد.

در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ ایستگاه شهروندی، ۲۰۰ مجموعه آبی و چند منظوره و بیش از ۵۰۰ زمین چمن مصنوعی توسط این نهاد در سطح مناطق پایتخت دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار