سرمربی تیم پدیده گفت: تیم در صدر جدول قرار دارد و با برد یک مسابقه دیگر به لیگ برتر فوتبال جوانان صعود خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 13 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،عبدالرضا عظیمی، اظهار داشت: از بازیکنان تیم فوتبال پدیده در سال گذشته تنها سه ورزشکار در تیم حضور دارند و باقی آن‌ها را به تیم‌های دیگری فرستادیم، در این فصل با عضوگیری بازیکنان نیاز به تمرینات بیشتری برای آمادگی در مسابقات داریم.

وی افزود: با توجه به اضافه شدن اعضای جدید تمرینات گسترده‌تر و بیشتری را برای تقویت و سازندگی تیم نیازمندیم در حالی‌که مسئولین اداره ورزش شهرستان اجازه استفاده زمین را یک‌بار در طول هفته به ما داده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب ادامه داد: جهت ارتقا و تقویت تیم، فرصت استفاده از زمین در هفته یک‌بار کافی نیست، از مسئولین مربوطه گلایه داریم چراکه تیم پدیده نماینده استان در مسابقات است و توجه مدیران ورزشی را می‌طلبد.

وی در خصوص امکانات و زیر ساخت‌های موجود، گفت: با توجه به اینکه فرصت استفاده ما از زمین مجموعه ۱۵ خرداد بسیار محدود است هم‌اکنون تمرینات را در پارک‌های شرقی و شاهد انجام می‌دهیم، از مدیران و مسئولین مربوطه تقاضا دارم نسبت به رسیدگی و حمایت از تیم ما اقدامات لازم را عملی کنند چرا که تیم نیازمند تمرین در زمین مناسب با تایم کافی است.

وی افزود: در رقابت‌های ما چند تن از مسئولین اداره ورزش و جوانان حضور داشتند که باعث دلگرمی است، اما فرصت استفاده از زمین و حمایت در عملکردشان را نیز لازم داریم چرا که تیم در صدر جدول قرار دارد و با برد یک مسابقه دیگر به دور بعد صعود خواهیم کرد و اگر می‌خواهیم به لیگ برتر فکر کنیم، احتیاج به تمرینات جدی‌تر در زمین اختصاصی داریم.

سرمربی تیم پدیده در پایان با اشاره به ۳ برد و ۲ تساوی در بازی‌های فوتبال جوانان ایران، گفت: در بازی امروز تیم وحدت بروجرد بر تیم پدیده مغلوب شد و در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم، امید داریم با بردهای آینده به لیگ برتر صعود کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار