سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب، از صعود سخت تیم پدیده در دقیقه 95 به جمع چهارتیم پایانی لیگ یک فوتبال جوانان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 19 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عبدالرضا عظیمی ، از صعود تیم پدیده غرب به جمع چهار تیم پایانی لیگ یک فوتبال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تساوی یک بر یک در ورزشگاه آزادی کرمانشاه یک بازی سخت و سنگین را در بابل پیش‌بینی می‌کردیم، در این بازی بازیکنان ما دو بار گل خورده میزبان خود را جبران کرده و شایستگی‌های خود را ثابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای مسابقه با دریافت گل از تیم خزر بابل، عقب افتادیم و توانستیم این گل را جبران کنیم، اما این پایان کار نبود چرا که بازیکنان خزر بابل نمی‌خواستند در خانه از لیگ دسته یک فوتبال جوانان خداحافظی کنند و با فشار بسیار بر دروازه ما توانستند یک بار دیگر با نتیجه ۲ بر صفر پیش بیافتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده غرب ادامه داد: تلاش و زحمات بازیکنان تیم سرانجام به نتیجه رسید و در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازیکنان ما گل تساوی دوم را وارد دروازه خزر بابل کردند و با توجه به نتیجه بازی در ورزشگاه آزادی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردیم.

وی یادآور شد: در یک بازی سخت و سنگین بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داند و «متین نوری» مهاجم پدیده در کنار عملکرد درخشان سایر بازیکنان بسیار موفق و موثر بازی کرد و توانست هر دو گل تساوی بخش و صعود ما را به ثمر برساند.

سرمربی پدیده غرب خاطرنشان کرد: برنامه بازی‌های بعد ما هنوز مشخص نیست و با توجه به صعود دو تیم به لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، در صورت کسب نتایج لازم در بازی بعد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد و یک هدیه ارزشمند را به مردم فوتبال دوست کرمانشاه خواهیم داد.

عظیمی در پایان، خاطرنشان کرد: پدیده غرب به همراه مس رفسنجان، اورم اسپور اورمیه و خلیج فارس شیراز به دور نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرده است و تیم ما در کنار تلاش و زحمات بازیکنان تیم به شدت نیازمند حمایت مالی از طرف اسپانسرها و مسؤولان استانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار